Kathrine Hovland

Autorisasjon (2010)

Kathrine Hovland er en av 18 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Kunnskapsrik, lyttende

Kathrine er kanskje den beste fastlegen jeg har hatt. Hun gir deg den tiden du trenger, og lytter til det du har å si uten å være avfeiende, moraliserende eller dømmende. Du kan trygt ta opp og diskutere kompliserte problemstillinger.

En lege som ser hele mennesket

Kathrine Hovland er meget dyktig og oppdatert faglig og har i tillegg evnen til å se hele mennesket, ikke bare diagnosen.

Bryr seg om pasienten

Lege og medmenneske som er meget omsorgsfull og som har spesiell bra å ha vedrørende min kones sykdom. Har bestandig tid til oss pasienter

Beste legen

Utrolig dyktig,omsorgsfull, alltid punktlig ,hyggelig, forståelsesfull,tar seg god tid til pasienten og følger deg godt opp. Raskt svar på pasientsky og telefon. Trygg og god på svangerskapsomsorg, med ultralyd kontroll.
Kommer aldri til å bytte lege.
Alle som jobber på stallbakken er hyggelig og man føler seg alltid godt ivaretatt.

Fantastisk!

Kathrine er en utrolig dyktig lege og ikke minst et godt medmenneske. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos henne, hun er rolig, blid og gir alltid uttrykk for å ha god tid- selv om hun sjelden er forsinka.
Trygg og god på svangerskapsomsorg. Gjør grundige undersøkelser med ultralyd ved hver kontroll. Barnetekke, ungene liker henne også godt.
Jeg bytter aldri fastlege igjen!