Domenico Stefania

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Legekontoret Horten Sykehus Telefonnummer33 02 04 0033 02 04 ...
Harald Pedersens gate 9B 3182 Horten
Domenico Stefania er en av 29 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Domenico Stefania

Meget dyktig

Både min utenlandske kone og meg selv har brukt han som fastlege etter at min fastlege ble pensjonert.
Han bruker mye energi på at du skal forstå hva som er feil, og bruker internett og tegner på plansjer for at du skal forstå hva som er problemet. Gir deg også internett adr for at du skal kunne sjekke dette engang til når du kommer hjem. Han gir seg ikke før du forstår det.
Maken til engasjert lege har jeg aldri møtt. Snakket i begynnelsen engelsk med min kone slik at hun skulle forstå.
Han har siden sept/okt 2015 vært sykemeldt til min store frustrasjon... Håper han snart er tilbake...

Klart mennesker kan oppleve at en selv og en lege ikke har den rette kjemien. Mulig de som kritiserer han bør vurdere hva slags jobb en lege har... på godt og vondt.
Traff han første gangen på Oseberg klinikken i 2010, og ble glad da han plutselig dukket opp som fastlege!!

Arrogant

Ble flyttet til denne legen da min forrige pensjonerte seg.
Han var ikke interessert i min kroniske lungesykdom, men ville prate om alt annet.
Fikk ikke mine medisiner uten at ha fikk leke psykolog, så jeg måtte finne meg en lege i steden.

God lege med tid til pasienten

Jeg har vært hos Domenico Stefania mange ganger, både der han jobber nå og der han jobbet før. Ble skuffet da jeg oppdaget han hadde sluttet på Osebergklinikken, men glad da jeg fant han igjen på Smidsrød. Maken til sympatisk lege skal man lete lenge etter!
Ser at enkelte er misfornøyde mqed han, men kanskje disse skulle gå litt i seg selv og vurdere hva de forventer av legen sin....leger er også mennesker og har gode dager og mindre gode dager. Jeg har i alle fall bare hatt positive møter med han...og etter det har også min samboer skiftet til Domenico Stefania som sin fastlege. Vi er begge superfornøyde og kan anbefale han til alle som trenger en lege som stiller opp!

Byttet etter konsultasjon

Jeg tviler ikke på at legen er faglig kompetent, men væremåten hans gjorde at jeg skiftet fastlege etter første konsultasjon. Legen gikk fra å være irritabel til å tøyse med "tulleundersøkelser". Jeg satt igjen med en dårlig følelse etter å ha blitt så useriøst bemøtt.

truende og vanskelig

jeg var hos han 8 ganger, ville ha hjelp til mitt problem, satt igjen med halvt år som var kastet bort, truet med at jeg ikke ville få mat på bordet viss ikke jeg fikset mitt eget problem.
hørte han sa på telefonen rett foran meg at jeg var lat og gjordet ingenting, sendte meg tilbake til nav, sa nav skulle gjøre ting, nav sa fastlegen skulle ordne hjelp. han har ikke peiling på hva nav kan gjøre visstnok.
ropte etter hjelp siste gangen der inne, han bare sendte meg på dør.
det er kanskje ikke rettferdig å sammenligne leger, men den jeg har nå har ordnet så mye, stefania var slitsom....