Krzysztof Burski
Mann, 50 år
Ingen tar telefonen på dette legesenteret. Har forsøkt x-antall ganger og sitter leeenge i kø. "Vi har ikke glemt deg" sier en stemme med ujevne mellomrom. Ingen tar telefonen.
I går var det et barn som tok telefonen og sa: "pappa sover, kan du ringe om 1 time?" Jeg ringte om en time, ingen kontakt, heller ikke resten av dagen og ikke i dag. Har er ikke tilgjengelig for e-konsultasjoner eller fornying av resepter elektronisk. Altså du MÅ få tak i han.
Bytter lege omg!
Anbefales IKKE!
This doctor is simply the worst professional I've ever met. I requested a blood test in a face-to-face consultation and it was ok (I was charged 280 NOK). When the exams were ready, he recommended that I open an appointment online through the Patientsky app for him to analyze. I sent in the test results and asked for a referral to a specialist and he simply said the results was ok. Despite vitamin D and iron being below the recommended level. (I was charged 471 NOK for this query), in the same online query he asked me a question and charged me another 403NOK for it, finally ended the query and charged another 471 NOK without giving me any answer. He has sent me 2 messages and is charging me a total of 1.305 NOK just for saying my exams are OK.
THIS IS TOTAL ABSURD AND DISREGARD WITH THE PATIENT.
I'm a foreigner and new to Norway. Dr. Burski has been a fantastic resource for my healthcare needs and explaining Norway and the Norwegian healthcare system. My appointments have always been timely and run smoothly.
Krzysztof Burski er definitivt den verste fastlegen jeg har noensinne har truffet. Har vært 2 ganger hos ham. Vanskelig å få kontakt ved akutte problemer, kaos ang. rutiner med timer, videokonsultasjoner og betalinger for det. Arrogant væremøte, lite behjelpelig. Siste gang har jeg bestilt en time kun for å printe ut et dokument som jeg trenger til Helfo. Lege hadde betydelige problemer med å bruke printer, begynte å irriter seg på meg. Krevde at jeg bestiller en ny ekstra time og betaler for det. Da jeg sa at jeg ikke får fri på jobben, sa han med hevet stemme at jeg må gå ut og bytte fastlege. Utrolig dårlig opplevelse, skaper mye utrygghet ift legehjelp.
Jeg vil ikke anbefale denne legen.
Det var ikke mulig å komme på time til legesentre sa fikk jeg e-konsultasjon på appen Patient sky. ( koster mye- 403 nok, men det var ikke om kvelden og han er ikke spesialist så forstår ikke hvorfor). Jeg fikk 2 fakturaer fra Burski- første for medisinsk og andre for informasjon om karantene som ikke er relevant med legekonsultasjon. (Dialogen varte i flere dager, han svarer ikke på en gang og pasient må vente på svar fra han i appen i mange dager) Han tror det var 2 e-konsultasjon men faktisk bare 1. Han flytter meldinger til arkiv sånn at jeg ikke kan svare pa det. Jeg må faktisk betale 806 nok for e-konsultasjon og det er ikke fair!
Vis flere...