Kari Lise Jacobsen Eidjar

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 59 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2001)

Ledige plasser

67 av 1900

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kari Lise Jacobsen Eidjar er en av 605 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(81)
81 vurderinger
Tilgjengelighet
(65)
65 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(63)
63 vurderinger
Service
(60)
60 vurderinger

Siste vurderinger av Kari Lise Jacobsen Eidjar

vennlig og imøtekommende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er alltid blid og interessert. Hun er også dyktig og grundig, og tar seg tid til å lytte og prate litt

Forferdelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Svært lite imøtekommen, dårlig tid, uinteressert i hva du sier, tar beslutninger på dine vegne uten at du er enig.
Nå har jeg fått ny fastlege hvor jeg må få NAV til å få tillit til meg igjen etter hun raserte det.
ALDRI mer.

verkar upptagen, drar slutsats utan att höra vad som ær galt.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hon lyssnar ikke på vad man sæger og har en arrogant måte att "hjälpa". Føles som om hon bara vill få en vækk från hennes rum, vilket ikke ær en god følelse om man kommer med ett problem.

Fick aldrig berätta färdigt om vart jag hade ont innan hon hænvide mig vidare till någon som inte hade med mitt problem att göra alls. Vilket hon hade vetat om hon bara spurt in. Føler mig fel behandlad og ikke tagen på allvar.

arrogant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

hører ikke etter , arrogant og mann har følelsen av hun ønsker å gjør seg ferdig så fort så mulig. ville ikke teste / fjerne føflekken som jeg var bekymret for

Litt vanskelig tilgjengelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flink til å lytte, menneskelig ansikt, oppstår en del misforståelser, spesielt i forhold til skjemaer som skal fylles ut, altfor liten tid til faste pasienter, tror hun prioriterer den nye legevakttjenesten i Silurveien. Litt lettere tilgjengelig på Røa, hadde gode, gamle medarbeidere som tok ansvar overfor klientene.

Vis flere...