Marko Radosav Milanovic
Mann, 48 år
Jeg ble pasient i Grønland helsesenteret og hos legen Marko Radosav Milanovic fra 01.02.2022. Jeg er ikke ofte syk. Når jeg har ringt den 28.03.2022 fordi jeg måtte ha sykemelding for en dag - måtte jeg ringe 30 ganger og er ikke kommet frem. Da har jeg gitt opp og tatt en egenmelding i stedet. For å ikke snakke om at jeg har ikke fått medisin jeg trenger - fordi jeg får ikke dem i telefon. Har byttet lege med engang. Dårlig service! Forferdelig. Ikke anbefaler. Hvordan skal man få hjelp når man må ringe 30 ganger og får ingen til å snakke med?!
Marko Radosav Milanovic
er en veldig utdannet mann og jeg tror at han har mye erfaring i arbeidet sitt, så han gjør jobben sin veldig bra. Jeg har vært det mange ganger og han har alltid vært snill. Jeg liker veldig godt måten Marko jobber på. Han lytter til du pent og virkelig ønsker å hjelpe deg som lege og som venn.vi som pasienter må ha tillit til legen vår og han til oss.folk som elsker jobben sin kan gjøre det.
for ca 1 år siden fikk jeg en vikar og det er så ille når jeg må gå til henne Hver gang jeg skal snakke med henne spør Norwegian hvor jeg er fra og når hun hører svaret mitt, ler hun.
Jeg ringer henne og sier jeg skal opereres om en time hvis du kan sykemelde meg hun svarer: kan du spare litt jeg har ikke tid til å snakke så mye hvis ikke Marko kommer tilbake snart må jeg bytte hun og jeg forstår ikke hvordan hun kan fungere som en lege som burde være sammen med pasientene sine ......
Jeg har en hard jobb og jeg kan ikke jobbe som før hun sier at jeg skal bytte jobb Hun gir meg en voltaren krem for beinet og hun sier jeg synes det er ingenting.Jeg insisterte på en spesialist og jeg ble operert i går.
dette er vurderingene for MARKA,TUSEN TAKK FOR ALT MARKO!!!!!
Var hos han med min sønn i dag på feberpoliklinikken i Lambertseter. Han var så hyggelig og nøye med å undersøke min sønn. Har aldri kommet så fornøyd ut fra en legeundersøkelse tidligere. Ønsker han som min fastlege dersom han har ledig plass.
Jeg måte ringe to ganger for å fiske et feil faktura som jeg har fått fra fastlegen. Resepsjonen seir at de skal ordne det, men igjen ingenting. Da måte jeg gå ditt personlig og snakket jeg med dem. Jeg opplevd også uprofesjonalitet når jeg skal bestille time hos legen. Dessuten vikar legen til Marko. Legen Inteasar har svært dårlig norsk språk. Nesten umulig å kommunisere med.
Dette er en faglig dyktig lege som er lett tilgjengelig og svært åpen. Det jeg derimot setter mest pris på, er at han er opptatt av det psykologiske aspektet ved de fleste kroppslige plager og veileder pasienten til en dypere selvinnsikt.
En ny og berikende tilnærming!
Vis flere...