Alexander Dorgelo
Mann, 50 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Hyggelig og "ung" mann, men må nevne at jeg knapt har vært til legesjekk så har altså ikke mange legetimer å bedømme utifra.
Det som virkelig trekker ned å gjør at jeg skal bytte fastlege er ikke selve legen, men systemet med å bestille time. De har en SMS-ordning som jeg bestemte meg for å prøve ut. Du må betale en viss sum (tror det er 6 kroner) for hver mottatte sms. I den første sms'en sto det at jeg vil få svar så raskt som mulig. Etter EN UKE fikk jeg en ny sms. Der stod det bare at jeg kunne ringe et nummer for akutte tilfeller. Jeg hadde gitt all informasjon som de trengte i min første sms og jeg har enda ikke fått noe svar angående time til meg. Har ringt en gang (vær obs på sære telefontider) og fikk ikke noe svar. Ikke engang en telefonsvarer. Svært irriterende!
Tilgjengelighet burde vært mye bedre på Fagerstrand legekontor. Synd at det trekker ned på selve legen.
Etter å ha brukt Varden Legesenter ønsket vi å bytte. Jeg skal ikke gå inn på grunnene eller nevne navn, annet enn at vi var forferdet over behandlingen våre små barn fikk som pasienter der.
Aleksander Dorgelo er vi meget fornøyde med. Han begrunner godt sine handlinger og får oss til å forstå logikken i det han gjør og i det vi må gjøre. Dette legger grunnlaget for en god lege-pasient kommunikasjon og gjør livet for oss foreldre mye lettere. Vi er meget fornøyde med Aleksander og ønsker å fortsette å bruke ham.