Siri Dautovic Schmidt

Autorisasjon (2007)

Siri Dautovic Schmidt er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Dautovic Schmidt

Dyktig fastlege

Jeg er veldig godt fornøyd med Siri som fastlege. Hun lytter, tar grundige undersøkelser, og respekterer pasienten. Jeg setter også veldig stor pris på at hun gir tilbakemeldinger etter timen, selv om prøvene ikke viste noe.
Vikaren hennes, Ingvild Kolås, gjør også en kjempegod jobb - og er veldig flink til å følge opp saker i ettertid!

Fantastisk lege

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!

Best av de beste

lytter,tar deg seriøst,gir gode råd og veiledning.alltid et smil og godt humør,man kjenner at man faktisk blir (bedre) bare av og komme inn på kontoret hennes,fantastisk LEGE bare synd at det er en vikar som ødelegger alt, han er en knott som ikke lytter eller tar deg seriøst, PS kom fort tilbake SIRI

Dyktig og empatisk

Siri er en kjempefin lege som tar seg god tid til å lytte. Hun kommer med gode forslag, er rask og holder meg hele tiden informert om fordeler og ulemper. Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag.

Anbefales!

Fantastisk lege!

Siri tar seg tid til pasient og pårørende, er rask og effektiv, og samtidig grundig og hjelpsom. Jeg var veldig fornøyd med lege på tidligere legekontor og var skeptisk til å bytte. Overgangen til Siri har derimot vært fullstendig smertefri.. :)