Roongnapha Plaipetch

Fastlege
Kvinne, 52 år

Godkjenning

Autorisasjon (2004)

Ledige plasser

200 av 1200

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Roongnapha Plaipetch er en av 19 fastleger i Nes

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(44)
44 vurderinger
Tilgjengelighet
(37)
37 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(37)
37 vurderinger
Service
(31)
31 vurderinger

Siste vurderinger av Roongnapha Plaipetch

Usympatisk, uengasjert, bryr seg ikke

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Det er ikke alle man går overens med og det er helt fair. I dette tilfelle føler jeg ikke at det bare er dette det går på.

Hun virker uinteressert i meg som pasient og jeg føler jeg ikke blir tatt på alvor. Jeg sitter igjen med følelse av å være dum som kommer med de problemene man har tatt opp.

Henvisninger kommer ikke frem.

Håpløs til å svare på e-konsultasjon. Har måttet purre hver dag i flere dager, endte tilslutt opp med at en annen lege på kontoret måtte ta tak i det.

Må alltid vente, lenge.

Veldig dårlig på å kommunisere under konsultasjon.

Virker som hun ikke har noe ønske om å ha meg som pasient, har derfor byttet.

Lite tillitsvekkende, lite sympatisk og uengasjert lege.

Ikke bruk henne!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tar deg ikke på alvor, har funnet diagnose før du har møtt opp latterliggjør deg etter en telefonsamtale selv med covid og astma. Så alle på Gardermoen ingen grunn til å droppe privat helse. Mannen min fikk kar beskjed om at fastlegen var kort vei å ringe... den samtalen tok jeg opp. Det er trist

Ubrukelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En lege som åpenbart ikke klarer å ta det ansvaret hun er satt til. Når det gjelder henvisninger fra f.eks AHUS så virker det som om hun gir blanke. Ikke kaller hun inn til time, ikke klarer hun å rope meg opp når jeg var der heller. Når jeg spør hva som skjer så får jeg melding om at legen sitter i videomøte. Men hva med timen min da sa jeg? Den udugelige legen setter de andre ansatte i forlegenhet.

GODT INNTRYKK AV LEGEN

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Godt mottatt av min nye fastlege,i utgangspunkter var spent, men glad for jeg fikk et førstegang inntrykk og god kommunikasjon med legen , føler at fastlege valget kjennez rett for meg.

Veldig misfornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Styr unna om du vil bli frisk. Jeg har byttet. Opplever henne som veldig skeptisk, og hun gir meg alltid en følelse av at hun ikke tror meg, selv med veldig konkrete, synlige problemer. Ikke opplevd dette hos tidligere fastleger.
Ser ut til å glemme hele sykdomsbildet, og en kronisk lidelse blir verre fordi hun kun fokuserer på en av gangen og ikke tar hensyn til den andre i behandling.
Vanskelig å få faste medisiner fra henne, hun har en gang uttalt "jeg skal hjelpe deg denne gangen", som om jeg ikke kommer til å få hjelp igjen.
Hun bruker veldig lang tid på å komme med tilbakemeldinger, til tross for at man purrer, dette forsinker start av behandling.
Så streng med å skrive sykmelding at det er vanskelig å bli frisk, til tross for at jeg har sagt tydelig i fra gang på gang.
Er også kronisk forsinket. Må alltid vente minst 20 min, stort sett 40, et par ganger har jeg ventet over en time.

Vis flere...