Online timebestilling på Legelisten - integrert med din EPJ

Vis ledige timer på Legelisten.no. Nå ut til nye pasienter og spar administrasjonskostnader knyttet til timebestilling. Vi har integrasjoner med en rekke ledende EPJ-er. Timebestilling er en del av vår Premium Profil-tjeneste.

Få flere nye pasienter og spar kostnader

Nå ut til flere nye pasienter ved å vise tilgjengelige timer i våre søkeresultater og på profilsidene. Spar tid og ressurser med vår enkle og praktiske løsning.

• Vis ledige timer på Legelisten

• La pasientene bestille timene selv

• Reduser administrasjon knyttet til bestillinger

Integrasjon med ledende EPJ-er*

* Hvis vi ikke har integrasjon med din EPJ ennå, så kan du få en "Bestill time"-knapp som leder til din nettside eller timebestillingsløsning

Ønsker du timebestilling, men er ikke din EPJ-leverandør vist over? Send oss en mail til post@legelisten.no med hvilken EPJ-leverandør du har, så varsler vi deg når vi har integrasjonen på plass.

Vil du ha timebestilling på Legelisten?

Send en epost til post@legelisten.no eller fyll inn skjemaet for en uforpliktende prat.

Hva sier våre kunder?

Robert Plascencia

Tannlege Bislett

Etter flere års erfaring, kan jeg fastslå at Legelisten er et populært nettsted som veldig mange henvender seg til i søk etter en ny helseaktør.

Med timebestilling-tjenesten gjør Legelisten det enkelt for nye og tidligere pasienter å bestille kontrolltime/undersøkelsestime hos oss. Løsningen anbefales til våre kollegaer.

Kurda Mirza

Nittedal Tannlegesenter

Legelisten er en seriøs og profesjonell nettside som gjør det enklere for pasienter å finne frem til sin foretrukne behandler. Denne ærlige tjenesten har vært til nytte for både klinikken og behandlere som driver forsvarlig behandling med høy kvalitet og anbefales til alle klinikker.

Patrick Wullum

Oslo City Legesenter

Vi oppfordrer våre pasienter til å legge igjen en omtale hos Legelisten og opplever et positivt engasjement rundt dette. I tillegg får vi flere besøk både på nettsider og inn døra til klinikken vår.

Magnus Espolin Johnson

Øvre Nydalen Legesenter AS

Som fastlege med nyoppstartet nullhjemmel, var markedsføring viktig for å komme i gang. Økt synlighet på Legelisten.no viste seg å være en veldig effektivt kanal for å nå frem til nye pasienter.

Vil du vite mer? Bestill gratis gjennomgang