Gunnvor Merete Storesund

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Gunnvor Merete Storesund er gynekolog i Haugesund

Siste vurderinger av Gunnvor Merete Storesund

Behagelige, beroligende og nydelige damer:-) Både gynekolog og hennes sykepleier.

Klinikk: Gynekologene på Haugalandet Skrevet

Jeg grudde meg mye til undersøkelsen, men denne nydelige damen klarte og berolige meg, og hun viser virkelig forståelse og vil hjelpe :-) Tusen takk til både hun og den gode sykepleieren hennes :-)

Utrolig dyktig!

Klinikk: Gynekologene på Haugalandet Skrevet

Hadde gruet meg lenge til å gå til gynekolog, men det gikk så fint! Dr Storesund snakket rolig og forståelig og fikk meg til å slappe godt av. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hvorfor, og tok seg god tid til å lytte og svare på spørsmålene mine. Kjempefornøyd!!

Tar seg god tid til pasientene

Klinikk: Gynekologene på Haugalandet Skrevet

Gynokolog er vel ikke det de fleste gleder seg mest til, inkludert meg. Jeg skulle til gynokolog for første gang og hadde hørt mye bra om Gunnvor. Jeg forstår godt hvorfor hun får mye skryt, for hun var utrolig flink på det hun gjorde. Hun fikk meg til å slappe av og hun var behagelig og rolig. Hun forklarte også godt underveis hva hun gjorde og hva hun så. Det jeg syntes var ekstra fint med Gunnvor var at hun tok seg tid til meg.

Vanvittig profesjonell og lett å prate med!

Klinikk: Gynekologene på Haugalandet Skrevet

Har gruet meg til å gå til gynekolog så lenge jeg kan huske, men hun var bare så profesjonell og flink at det ikke var kleint k det hele tatt! Tommel opp! Hun fjernet skrekken min!

Veldig fornøyd

Klinikk: Gynekologene på Haugalandet Skrevet

Smilende, rolig og behagelig dame. Jobbet raskt. Snakket og forklarte godt gjennom hele undersøkelsen.