Desmond O'Leary

Autorisasjon (1987)

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Trygg, og skaper tillit

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Min erfaring med Desmond og Hilde er meget god. Null ubehag ved gastroskopi. I tillegg en god samtale både før og etter undersøkelsen. Føltes veldig godt og trygt.

Veldig god erfaring

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Ble godt mottatt med god forklaring av prosedyre. Følte meg veldig trygg og Desmond hadde en god evne til å berolige og skape tillit og kontakt. Tross en liten engstelse for prosedyren i forkant gikk det hele veldig fint og fikk god oppfølging gjennom SMS i etterkant. Mange års forsøyelsesproblematikk er foreløpig historie og det hele ser svært lyst ut.

I trygge hender fra første stund

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Har ikke vært borti mer hyggelig og forståelsesfulle mennesker. En gastroskopi er ubehagelig, men Desmond O Leary gjorde dette til en "kosestund" kontra sist gang jeg fikk utført en gastroskopi. Profesjonalitet hele veien. Punktum.

Dyktig og trygg

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Før timen var jeg veldig nervøs, men ble straks beroliget etter å ha møtt Desmond og hans kollegaer. De forklarte grundig hva vi skulle gå gjennom, holdt meg oppdatert og trygg gjennom hele undersøkelsen.

Jeg har vært hos syv forskjellige leger tidligere - som aldri har funnet ut hva som ‘feiler meg’ - og dette fant Desmond ut på under 4 minutter med spørsmål. Svært dyktig på det han driver med! Har også vært behjelpelig med spørsmål lang tid etter undersøkelsen var ferdig.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Desmond og Hilde er helt fantastiske møtekommende og vennlige mennesker. Man føler seg godt ivaretatt og får god informasjon hele veien. Man blir tatt imot i døra, evt. venter noen minutter på et venterom, deretter inn i et før-undersøkelsesrom der man ligger i en seng. Der blir man informert om hva som skal skje av Hilde, før hun følger deg inn til undersøkelsesrommet. Der får en god informasjon og råd til hva en selv kan gjøre for å lette undersøkelsen. Etter undersøkelsen får man ligge i før-undersøkelsesrommet, før en får inngående informasjon om funn av undersøkelsen. Den skriftlige informasjonen kunne ha vært noe forenklet, samtidig som den er svært utfyllende og omfattende.
Desmond og Hilde er svært dyktige fagpersoner, samtidig som de er helt fantastiske mennesker.