Rafael Piatkowski

Øyesykdommer

Autorisasjon (1995)

Rafael Piatkowski er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Rafael Piatkowski

Faglig dyktig, inøtekommende og herlig direkte

Klinikk: Rafael Piatkowski Skrevet

Kommer aldri til å bytte han ut. Grundig og god undersøkelse. Digger att han er direkte. Forklarer alt, slik att jeg forstår hva han mener, uten å bruke mange ord.

Den perfekte øyelege - nøye, fremoverlent og kunnskapsrik

Klinikk: Rafael Piatkowski Skrevet

Rafael Piatkowski sørger for at du går på eksakt den medisinmegde som trengs for å holde din øyesykdom under kontroll, hverken mer eller mindre. Han følger nøye opp hvordan/om sykdommen utvikler seg, han er pålest, fremoverlent og saklig, alt levert med en stor dose omsorg.

Lite ivaretakende og brå

Klinikk: Rafal Mikolaj Piatkowski Skrevet

Du blir ikke akk møtt av noen blid, imøtekommende lege. Han er svært brå, og vil gjerne bli ferdig så fort som mulig. Hvis du har spørsmål, får du beskjed om å kontakte fastlege, DU MÅ ABSOLUTT ikke kontakte han. Hvorfor? Nei, for han har ikke tid. Jeg satt selv igjen med en følelse av at pengene betyr LANGT mer, enn å ivareta pasientenes behov.
Er i utredning for en nevrologisk øyesykdom, men etter at overlege sliter med å utrede, på bakgrunn av en lite innholdsrik rapport, fra Rafal Piatkowski, må jeg igjennom mye av prosessen på nytt. Anbefales ikke.

Anbefales!

Klinikk: Rafael Piatkowski Skrevet

Rafael er ikke legen du går til om du vil smalltalke om hva du har gjort i helga, men heller om du vil rett på sak. For meg er ikke det et problem! Har fått time kjapt begge gangene jeg har vært hos Rafael og har kommet inn til timen uten ventetid.

Føler jeg har blitt grundig undersøkt begge gangene jeg har vært der og absolutt blitt ivaretatt. Han følger godt opp med oppfølgingstimer om nødvendig. Han er tydelig og svarer på spørsmål om det skulle være noe.

Lett å finne frem da de deler inngang med Krogh optikk i Storgata. Begge resepsjonistene/helsesekretærene jeg har snakket har vært veldig hyggelige og behjelpelige.

For min den anbefales Rafael på det sterkeste!

Anbefales ikke !

Klinikk: Rafael Piatkowski Skrevet

Det første denne frekke øyelegen ville var å få sine penger for en ikke oppmøtt gebyr til en time og jeg ville forklare noe, men nei han var ikke intressert i å høre noe, kun at jeg må betale det beløpet han sier. Møter man ikke opp, skal man selvfølgelig betale gebyr. Men denne ikke oppmøtte timen var midt i Corona krisen da ALT inkl denne klinikken var stengt,jeg fikk verken gitt beskjed eller møtt opp til en stengt klinikk. Under selve undersøkelsen var han mer opptatt av håndhygiene enn å utrede pasienten for det jeg kom for og han forhastet seg hele tiden, svarte nesten ingenting på det jeg spurte om. Virket uinteressert i å høre problemet. Rett og slett kun ute etter å ta inn mest mulig pasienter for å få inn mest mulig penger. Unner ingen en slik legebesøk.