Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 16. sep I morgen 17. sep Ons 18. sep Tor 19. sep Fre 20. sep

Om

​Patty er hudlege (spesialist i hudsykdommer) og har en PhD innenfor området. Hun innehar bred kompetanse innenfor hud generelt og har særlig kompetanse innen dermatologisk kirurgi og onkologi (hudkreft), men utreder alle typer problemstillinger innen hud. Dr. Mantaka har hatt sin praksis hos Oslo City Legesenter siden 2016, og har tidligere vært overlege ved Rikshospitalet samt erfaring fra Oslo Universitetssykehus – Ullevål.

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Kanskje flink

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr. Mantaka er kanskje flink lege men jeg fikk ikke vite det.
Jeg har fått timen hos henne og når jeg kom til Oslo city legesenter AS ble jeg informert at de ikke finner meg i systemet.
Da ble jeg spurt foran hele venterommet hva min legetimen gjelder for å prøve å avtale med legen om hun har tid for meg.
Veldig uprofesjonell helsepersoner!!!
Jeg kom pga av mistanke om kreft...

Veldig flink og dyktig lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Dr.Patty er den beste legen jeg har hatt. Hun ønsker alltid det beste for pasientene hennes og gjør alt for at pasienten hennes skal bli fornøyd. Uten Dr.Patty vet jeg virkelig ikke hva jeg hadde gjort. Hun har hjulpet meg masse og er rett og slett en dyktig lege. Jeg anbefaler Dr.Patty på det sterkeste etter min egen erfaring hos henne. Dr,Patty er uten tvil den ENESTE hudlegen jeg kommer til å dra til, fordi ingen andre enn hun har klart og hjelpe meg.

Fantastisk flink hudlege!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Fantastisk flink hudlege. Hun tar seg god tid til å lytte, bryr seg om pasienten, og finner behandling etter hva som passer pasienten best. Hun ser nøye på huden og forklarer hva hun finner. Deretter anbefaler hun en behandling, og hvor lenge den skal forgå og hvordan, og hva som gjøres om denne behandlingen ikke funker. Hun gir deg også visittkortet sitt, så du kan ringe henne når som hest hvis du lurer på noe. Verdens søteste og beste hudlege - fast kunde heretter!

Profesjonell og grundig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har bare hatt positive erfaringer med Dr. Mantaka. Hun er hyggelig, grundig og opptatt av å forklare hva som er i veien og hva hun gjør.

Profesjonell og flink lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege fra første time. Har blitt fulgt opp veldig godt hele veien.
Har masse kunnskap og lytter til pasienten.