Mohammad Arshad

Mohammad Arshad er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Mohammad Arshad

Kunnskapsrik

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha funnet en god og kunnskapsrik faglege som jeg kan stole på og kan gi meg trygghet rundt bruk av antidepressiva.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Jeg føler at han ser hva som er mine problemer og at behandlingen tilpasses til utviklingen jeg har. Bygger opp sakte men sikkert og jobber stegvis. Har god tillit til ham og det er lett og åpne seg. Han har meget god kompetanse.

Omsorgsfull og ryddig! Anbefales!

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Arshad er utrolig rolig og behagelig å ha med å gjøre. Jeg opplever også at han tar meg på alvor, samtidig som at han er ærlig og rett fram. Han er veldig strukturert og kunnskapsrik, og har på knapt to måneder endret min hverdag. Jeg er så fornøyd med at han både tar seg tid til å lytte og tar tak i problemene med engang for å finne ut hva enn det måtte være.

Anbefalles på det sterkeste

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

Arshad er støttende og omsorgsfull. Han har en egen evne til å få deg til å føle deg bedre i løpet av timen ved at du får støtte på de tingene du sliter med, samtidig som du får verktøy til å jobbe videre med de.
Fulgte meg opp veldig tett i en periode der det var behov for det.
Anbefales sterkt!

Bred kunnskap og trygghet

Klinikk: Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad Skrevet

I starten var jeg ikke helt sikker på han, men etter å ha vært der noen ganger, ser man kunnskapen han har opparbeidet seg. Han er lett å prate med og kommer ofte med en god metafor for å gi perspektiv. For meg har han gjort alt enklere.

Jeg har egentlig aldri hatt tro på psykreater eller psykologer, aldri følt behov. Men det kom en dag, hvor behovet dukket opp.

Han kan virke kald og utfordrende i starten, men når man klarer å være ærlig med segselv, viser han trygghet.

Han virker genuint interessert. Han er enkel å ha dype samtaler med, å jeg føler meg sett.

Han hjalp med motivasjon til å gjennføre utredninger. Som har ført til forklaringer og svar på spørsmål man har hatt hele livet.
Å kom med flere muligheter, om ting ikke skulle gå min vei.

Vender langsomt av meg "masken"... å glad han er en del av prosessen. Føler jeg er i trygge omgivelser. Han har gjort det lett å akseptere segselv, å motiverer til å bygge på det.

Takk!