Bestill time

Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 29. sep I morgen 30. sep Tir 1. okt Ons 2. okt Tor 3. okt

Om

Roberto Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin ekspertise i oral kirurgi, rotkanalterapi og behandling av tanntraumer. Men det som virkelig skiller Roberto ut, er hans evne til å gjøre tannbehandling til en trygg og behagelig opplevelse.

Han har en spesiell evne til å forklare komplekse prosedyrer på en måte som både er morsom og lettforståelig, noe som gjør at selv de mest engstelige pasientene føler seg trygge.

Roberto driver klinikken sammen med Raquel. De to utgjør et dynamisk team, der de sammen kan tilby variert og omfattende kompetanse, med god tilgjengelighet for akutte og ikke-akutte pasienter.

Hvis Roberto ikke har ledige timer, sjekk ut om Raquel har ledig tid.

Roberto Plascencia er ikke bare en dyktig tannlege, men også en person som virkelig bryr seg om sine pasienters velvære. Hans tilnærming til tannbehandling og hans varme personlighet har gjort ham til en favoritt blant pasienter.

Autorisasjon (2005)

Roberto Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roberto Plascencia

Beste tannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Roberto er en veldig flink tannlege som klarte veldig fort å hjelpe meg å overvinne tannlegeskrekken min. Gått hos han i 8-9 år og tenker ikke på at dette er noe man skal grue seg til en gang. Han er flink i jobben sin og behjelpelig om det skulle være noe akutt. Alt i alt veldig fornøyd og kommmer aldri til å bytte tannlege.

Roberto er enestående dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har erfart at hans arbeider er av første klasse.
Hans tanntekniske ferdigheter er i særklasse, og hans
menneskelige og personlige egenskaper likeså.
Føles som å ha funnet den perfekte tannlegen
i kongeriket! På alle måter enestående. Dyktig til
fingerspissene, og intelligent i omgangen med pasientene.

Trygg og meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har det siste året fått behandling hos Roberto for en alvorlig tannskade. Samtlige inngrep og behandlinger har vært smertefrie og gjennomført med trygg hånd og godt humør. Roberto har vært meget tilgjengelig i hele perioden og jeg fikk til og med en hastetime en helligdag i vår. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Profesjonell, hyggelig og svært dyktig

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har brukt tannlege Roberto Plascencia i 15 år og har alltid gått fra kontoret hans med en god følelse og et godt resultat.

Han skaper en god atmosfære og arbeider skånsomt, uanstrengt og effektivt. Ubehag og smerter under behandlingen har vært helt minimal og klart mindre enn hos tidligere tannleger. Han setter til og med sprøyter på en tilnærmet smertefri måte, noe som var helt nytt for meg.

Jeg vil varmt anbefale ham som tannlege.

Profesjonell

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Hyggelig, flink til å forklarer hva han gjør underveis, ordner alt av refusjoner osv, ingen problem etter behandling