Bestill time
Profilbilde av tannlege Kanwal Bhatti

Kanwal Bhatti

Profilbilde av tannlege Kanwal Bhatti

Bestill time

Komplett undersøkelse - (nye pas.)
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 8. sep I morgen 9. sep Tir 10. sep Ons 11. sep Tor 12. sep

Om

Kanwal Bhatti er en dedikert tannlege med omfattende erfaring fra privat tannlegepraksis. Hun har en dyp forståelse for alle typer tannbehandlinger, og utfører også kirurgiske ekstraksjoner av visdomstenner.

Det som skiller Kanwal fra mange andre er hennes spesielle evne til å håndtere pasienter med tannlegeskrekk. For dem som trenger det, tilbyr hun behandlinger under narkose for å gjøre prosessen så behagelig som mulig.

Hun kommuniserer klart og effektivt, alltid med pasientens beste i tankene. Med et hyggelig vesen, ekte empati og en varm velkomst, sørger Kanwal for at alle som kommer til henne føler seg godt ivaretatt.

Autorisasjon (2016)

Kanwal Bhatti er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kanwal Bhatti

Den beste tannlegen noen sinne

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er den beste tannlegen noen gang! Jeg gikk inn med høy puls og hadde skikkelig nerver pga tannlegeskrekk. Da jeg satt meg ned i stolen og tannlegen Kanwal begynte og snakke med meg så roet nervene seg veldig. Helt utmerket tannlege senter, alle ansatte er utrolig blide og tar deg godt imot med et stort smil og får deg til og føle deg hjemme. Jeg personlig som har hatt skikkelig tannlegeskrekk, ikke av historie men opplevd det selv, annbefaler Nydalen tannlegesenter da dem behandler deg med respekt, ærlighet og kjærlighet, sørger for at du som pasient får den beste opplevelsen og går derfra smilende :) jeg personlig gleder meg hver gang jeg har time hos tannlegen. Er ingen ord som kan beskrive hvor heldig jeg er som er pasient på Nydalen Tannlegesenter! Tusen takk Kanwal for at du tar vare på meg, gleder meg kjempe masse til neste time :)

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Serviceminded och hygglig! Fina lokaler och får mig alltid att känna mig välkommen. Bästa tandläkaren jag har mött och bra priser!

Kunne ikke bli bedre!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er en tannlege som kan sitt fag! Jeg var fryktelig redd for tannleger men etter å ha vært pasient hos henne en stund er jeg nå mye mer avslappet. Hun er flink å forklare hva hun gjør og er veldig trygg i situasjonen. Hun spør hele tiden hvordan det går og er flink til å forklare i forkant om hva som skal skje. Tannlegetimen blir noe jeg styrer og har ontroll over. Pga en "usynlig" rot måtte jeg til en spesialist og han var særdeles imponert over hennes arbeid. Dette er en tannlege jeg kommer å tviholde på og pga henne kan jeg nå for første gang i mitt liv være flink til å gå til tannlegen så jeg slipper store inngrep i fremtiden. Veldig grei ift betaling og hun ligger på et helt greit nivå ift kostnader.

Koselig tannlege.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig koselig, ikke stresset, men rolig og bevisst i det hun driver med og sørger for at tennene blir bra. Er ikke fullt så nervøs, som jeg pleier å være i andre tannlegestoler, det går rolig og lett, ikke noe stress. Har forståelse hvis jeg blir for nervøs.

Den værste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Bhatti er lite hyggelig. Hun forklarer ingenting mens hun holder på. Dårlig faglig utførelse på jobben hun gjorde gjør at jeg aldri vil gå tilbake til denne tannlegen. Dyrt var det også. Kunne jeg gitt mindre enn en stjerne hadde jeg gjort det.