Bestill time
Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Obum Onwuagha

Profilbilde av tannlege Obum Onwuagha

Bestill time

Komplett undersøkelse - (nye pas.)
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 8. sep I morgen 9. sep Tir 10. sep Ons 11. sep Tor 12. sep

Om

Obum er en omsorgsfull tannlege som legger vekt på å skape et hyggelig miljø for pasientene. Han har erfaring med behandling av både barn og voksne.

Før han kom til Fredrikstad har han jobbet mange år ved en privat tannklinikk på Hamar.

Obum er medlem av Den norske tannlegeforening [MNTF].

Autorisasjon (2017)

Obum Onwuagha er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Obum Onwuagha

Den beste tannlegen

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Super tannlege med godt humør. Jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt. Grundig og veldig profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

Veldig fornøyd

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Ville ha min gule tann hvit, og han fikk det til! Trudde ikke det var mulig, men det var det! Følte meg godt tatt imot!

Veldig flink tannlege

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Meget grundig og flink tannlege. Han bruker god tid og er flink til å informere om hva han skal gjøre og hvordan behandlingsløpet vil bli.

Beste og billigste tannlege i byen

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd, fått så pene tenner. Har selv jobbet som tannlege assistent i mange år, og jeg følger med på alt. Nydelige lokaler, delikate rom og servicen er helt utrolig bra. Har mange kjente som jeg har anbefalt dere på det sterkeste. Hele min familie går også hos dere. Hilsen en mamma og bestemor

Super bra kundeservice

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Super Bra kundeservice effektiv og bra pris. Fikk rask time og følte meg trygg på tannlege anbefales