Bestill time
Profilbilde av tannlege Sahar Abi Morshed

Sahar Abi Morshed

Profilbilde av tannlege Sahar Abi Morshed

Bestill time

Komplett undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 2. jul I morgen 3. jul Tor 4. jul Fre 5. jul Lør 6. jul

Om

Sahar er kvalitetsbevisst og har fokus på å ha en god relasjon til pasienter. Det er viktig for henne at tannlegebesøket skal oppleves trygt for alle.

Sahar er videre tålmodig og har god erfaring med pasienter som har tannlegeskrekk.

Sahar er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF).

Autorisasjon (2016)

Sahar Abi Morshed er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Sahar Abi Morshed

Behagelig opplevelse

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

De gangene jeg har gått til Oasen Tannklinikk har vært en ordentlig behagelig opplevelse. Hun er megadyktig i å gjøre sjekken behagelig for meg. Hun lærer også bort noe ingen andre tannleger har lært bort, bruk av tanntråd på riktig måte og hvorfor man bruker visse tannbørster osv. under andre besøk skulle vi borre to hull, og var litt nervøs i forkant men hun gjorde opplevelsen trygg og komfortabel for meg. Samtidig en ordentlig livlig og energisk dame som tar deg godt i mot.

Super tannlege

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Sahar er både profesjonnel og vennlig, hun setter min komfort som pasient høyt og sørger for at jeg har det bra! Alt i alt en veldig dyktig tannlege!

Svært dyktig

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Meget dyktig tannlege. Rask og effektiv, samtidig som man får god informasjon underveis i behandlingen.

Fine og rene lokaler.

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg kan ikke få skrytt nok av Sahar, hun er absolutt den beste tannlegen jeg har vært hos. Hun møter deg med et smil når du kommer og hun bryr seg genuint om hvordan det har gått med deg og munnhelsen siden forrige time.

Jeg føler meg så trygg og ivaretatt når jeg sitter i stolen hennes. Hun er opptatt av mitt ved og vel når jeg er hos henne, at jeg er komfortabel og smertefri. Jeg kan anbefale Sahar på det absolutt varmeste til alle som ser etter er ny tannlege både for seg selv og hele familien.

Mine favoritt tannleger 🦷🪥

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg er alltid super fornøyd når jeg er hos Oasen tannklinikk 🥹🦷🫧🪥

Føler meg alltid trygg og ivaretatt 🙏🏼

Fine priser og kort ventetid på timer 🫶🏼

10/10 ✨