Bestill time
Profilbilde av tannlege Vasil Hnatkivskyy

Vasil Hnatkivskyy

Profilbilde av tannlege Vasil Hnatkivskyy

Bestill time

Komplett undersøkelse - (nye pas.)
Sted: Oasen Tannklinikk
Pris: 599 kr

Grundig sjekk av tennene dine, 4 røntgenbilder og enkel fjerning av tannstein. Tilbudet gjelder for nye pasienter i kampanjeperioden.

I dag 16. sep I morgen 17. sep Ons 18. sep Tor 19. sep Fre 20. sep

Om

Vasil er rolig og kvalitetsbevisst og er opptatt av å ivareta pasientens behov og ønsker.

Vasil har lang erfaring med pasienter som lider av tannlegeskrekk.

Vasil er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF).

Autorisasjon (2016)

Siste vurderinger av Vasil Hnatkivskyy

Rolig og flink

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Jeg har bare vært til behandling hos han en gang, slik at dette er basert på denne ene gangen.

Tannlegen opptrer rolig og kontrollert. Han er veldig flink til å forklare og gjør det han kan for at jeg skal føle at jeg forstår alt som skjer. Dette gir meg trygghet og tross tannlegeskrekk, så gjør han meg trygg.

Jeg kan anbefale oasen tannklinikk. De er flinke, opptatt av pasienten sin og innafor på pris.

Fantastisk!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Rolig og hyggelig tannlege. Jeg har helt enorm tannlegeskrekk og legen tok det på alvor. Var rolig, forsiktig og hele tiden forklarte til meg hva som skal skje. Han passet også på og spurte om det går bra med meg underveis.
Helt fantastisk! Fikk mange nyttige tips til munnhygiene og legen svarte på alle mine spørsmål.
Nå er jeg mindre redd og vet at jeg blir godt ivaretatt, og at behandlingen jeg skulle trenge i fremtiden ikke skal gjøre vondt. Takk!

Beste tannlege i Fredrikstad

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Utrolig flink, hyggelig å imøtekommende tannlege. Hjulpet meg med å få ordnet tennene mine gjennom Helfo pga munntørhet.

Anbefales!

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Veldig dyktig og grundig tannlege. Forteller og forklarer på en meget enkel måte og gjör en veldig god og grundig jobb. Freshe lokaler, god pris. Helt topp!

Den beste tannlegen

Klinikk: Oasen Tannklinikk Skrevet

Min mann og jeg begynte hos Oasen tannklinikk, og vi er meget fornøyd med Vasil og Sahar,måten vi ble møtt og behandlet på er upåklagelig ☺ deres rolig og behagelig fremtoning, er av beste klasse 😊etter at de flyttet,har de fått pene og trivlige lokaler.Vi anbefaler de på det sterkeste, vi kommer ikke til og bytte tannlege, så lenge de driver klinikken,og prisen er også akseptabelt 😊