Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 24. sep I morgen 25. sep Tor 26. sep Fre 27. sep Lør 28. sep

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Not recommended

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

I read the reviews here, so I booked an appointment with her.

I was disappointed--she seemed cold and distant, and was judgmental about my previous dentists and their decisions. I came in for a yearly check-up (something I thought was normal and recommended practice), and she couldn't understand why I came to visit if there wasn't anything bothering me.

I didn't feel that the check-up/quick cleaning was very thorough; it took around like 5-7 minutes, and she didn't leave space to explain what she was doing, or see if I had any questions.

I went to a new dentist a few months later and found out I had a few things that needed attention--I wish Raquel had looked at my teeth more closely. I have to imagine my issues were there during my visit with her too, and she just wasn't thorough enough.

I won't return.

Hyggelig og effektiv

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Trakk visdomstann. Det hele var smertefritt og gjort på 1-2-3. Kort ventetid er et stort pluss. En svært hyggelig opplevelse.

Den mest behagelige tannkonsultasjonen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel er en tannlege som alltid ønsker deg velkommen som kunde. Hun gjør sitt ytterste for at du skal ha det behagelig og bra. Jeg har benyttet mange tannleger tidligere, og har hatt endel tannlege skrekk før.. det har jeg ikke lenger etter at jeg dro til Raquel. Anbefales på det sterkeste!

Er faktisk den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Har vært her et par ganger nå, fått hjelp med pusseskader (så nå bruker jeg en spesiell tannbørste), og fått trukket to visdomstenner. Hadde trukket to fra før, men av ulike grunner ble ikke de to siste trukket før i år. Var innom for å avtale time, og fikk tatt en på stedet, siden en annen ikke møtte. Har hørt mange skrekkhistorier, og husker hvordan det var å operere ut de nede, men begge visdomstennene Raquel fjernet gikk knirkefritt. Hadde mer problemer da jeg trakk tenner til regulering! Synes hun er god på å forklare hva hun gjør og hvorfor, og hun gir tydelig beskjed om hva jeg må skjerpe meg på. Skal flytte langt før jeg bytter tannlege. Har anbefalt Bislet Tannlege til flere jeg kjenner. Flinke folk.

Den snilleste tannlegen i byen!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg kom for å slipe ned en ikke så veldig attraktiv utstikkende tann i underkjeven og dette fikset Raquel så lett som bare det. Nå ser det så bra ut!

Men, jeg hadde også hull et annet sted og har generell tannlegeskrekk, men sprøyten gjorde ikke vondt så den satte hun bra. Etter den begynte å virke merket jeg ikke borringen.
Hun passet godt på underveis at jeg pustet, om det gjorde vondt, jeg fikk holde speil til å følge med og vi kunne ta en liten pause når jeg ville. Hun fulgte nøye med på hvordan jeg reagerte så jeg følte meg trygg.
"Dette gjør vi sammen" sa hun :)

Før jeg visste ordet av det hadde jeg fått sprøyte-bedøvelse, borret og fylt... for det var ikke så ille likevel!

Anbefales!!