Bestill time

Profilbilde av tannlege Maria Ilinskaya

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 16. sep I morgen 17. sep Ons 18. sep Tor 19. sep Fre 20. sep

Om

Maria llinskaya ble uteksaminert i Bergen og fikk sin norske autorisasjon i 2012. Hun er tålmodig, faglig dyktig og gir profesjonell service med det lille ekstra. Maria har gode egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg ivaretatt i alle situasjoner. Maria har en rekker erfaringer innen estetiske odontologi, tannregulering og behandling av tannlegeskrekkpasienter.

Maria snakker både norsk, engelsk og russisk.

Autorisasjon (2012)

Maria Ilinskaya er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har operert ut en tann hos henne, og det var en veldig god opplevelse. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Maria er veldig faglig dyktig, og samtidig mild og tålmodig som tannlege. Siden jeg er litt redd i tannlegestolen, forklarer hun alt hun skal gjøre før hun gjør det. Og det fungerer veldig fint. Hun spør flere ganger om det går bra, og er veldig rolig og behagelig. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Maria Ilianskaya

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maria er den komplette tannlege. Hun er faglig meget sterk og profesjonell. Samtidig har hun egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg vel i situasjonen uansett hva som må gjøres. Takket være henne, er ikke et tannlegebesøk lenger noe jeg gruer meg til. Maria er rett og slett en fantastisk tannlege som jeg gledelig anbefaler til andre.