Tilsvar til vurdering

Sympatisk, omtenksom og imøtekommende.

Til tider travel, ja, men vurderer det heller som et kvalitetstegn enn som en negativ faktor. En lege med mye erfaring, som jeg føler tillit til. Tiden som blir avsatt står i forhold til alvorlighetsgraden, og jeg synes det er helt ok å få en kort og grei konsultasjon når det er tilstrekkelig, og antakeligvis andre trenger hans tid mer enn meg. (En annen dag er det kanskje jeg som trenger mer tid).
Sekretærene ved legesenteret derimot, er ikke alltid like imøtekommende og hyggelige. Det kan virke som at de har glemt at de er der for å yte en service til sine pasienter, og begge to har til tider vært direkte ufine. Andre dager derimot kan de være veeeldig hyggelige. Mang en gang har jeg lurt på om det er meg de personlig har noe imot, og har flere ganger vurdert å skifte lege, så ble nesten litt lettet over å lese andre vurderinger her, hvor det fremgår at flere har opplevd denne typen behandling. Jeg håper dette er noe praksisdriverne ved legesenteret kan bli klar over og forhåpentligvis kan gjøre noe med. Det er tross alt disse sekretærene pasientene som førstehånd skal forholde seg til, og det er ikke spesielt hyggelig eller tillitsvekkende når man aldri vet hva man kan forvente seg i den andre enden av tlf. Har hun en god eller dårlig dag i dag?
Men tilbake til legen; veldig fornøyd med han.