Tilsvar til vurdering

Samlebånd og lite serviceorientert

En lege som jobber med hørselsutfordringer men snakker lavt/mumler når han først snakker, ofte munnbind også, slik at man vanskelig hører hva han sier.

Tar en rekke tester uten å forklare/informere om funn eller hva disse funnene betyr. Resulterer i at en ikke forstår/blir kjent med eget hørselstap og årsaker.

Generelt er opplevelsen av klinikken at det tar laaaaang tid for å få time. Både til testing, mottak av høreapparat, justering av disse. Dette går på bekostning av tiden en har til rådighet for å prøve ut ulike høreapparater. Lite hjelp å få når man opplever at høreapparatene ikke er hjelpsom nok, blir da særlig av audiografen på klinikken stemplet som psykisk betinget og at det er ikke noe mer å gjøre. (Det var det i dette tilfellet da jeg kon til annen audiopedagog som tok seg tid).

Opplevelse av å bli bagatellisert og at når tapet ikke kan «forklares»