Tilsvar til vurdering

Da.

Jeg har hatt Abu et per ganger ,så følte meg ikke blitt sett av han desverre .. Kommunikasjonen var ikke nok bra , han hilste ikke meg når han tatt meg inn til kontoret ,så dette har skjedd flere ganger. Så byttet jeg til [navn fjernet av moderator]. Jeg og barnet mitt fikk nok hjelp av (navn fjernet av moderator] når vi trengte. Han var hyggelig og blid og brukte nok tid når vi er der. Jeg synes sekretærene også var blid og hyggelige.
Siste årene en ny helsesekretær jobber der hverdag, hun er veldig flink, hyggelig og hjelpsom dame og hun prøver å løse problemer med hyggelig måte, kommer med forslag alltid men hvis har ikke lege på kontoret hva hun kan gjøre ? Hvis legene har ikke nok time hva sekretæren kan gjøre ? Skjønner at legene altså har en familie og privat livet de må leve altså! De kan bli syk eller barnet dems kan bli syk.. Det er lett å klage og se alltid negative sider men legene altså mennesker de må bruke tid til selv og sin egen familie så vi pasienter må forstå det.. Vi har et problem i helsevesenet har ikke nok lege i Norge så alle vet det ,men det har vi må vi ta være på de legene.