Tilsvar til vurdering

Kan ikke planlegge så han får gjort jobben sin. Har ikke forståelse for pasientens situasjon

Er enormt skuffet over den dårlige behandlingen jeg har fått fra Kristian Kjellsen. 22.august 2024 var mitt første besøk ved klinikken. Da ble det tatt røntgen bilde av implantat jeg hadde fått satt inn i Polen, som jeg trengte tilpasnings skrue til, for å få satt på ny krone. 05.des. 24 hadde jeg ny time hos Kristian. Før denne timen ringte jeg minst 10 ganger for å forsikre meg om at delen som manglet var ankommet til min time. Da jeg møtte opp, manglet han delen. 08.jan. har jeg ny time. 02.jan ringer Kristian meg å forteller han trenger info om størrelse på implantatet. Jeg kontakter Polen som sender implantatpass den 07.jan. Pga høytid i Polen, kunne de ikke sende tidligere. Jeg videresender dette på mail til klinikken med beskjed om å informere Kristian. Timen min må flyttes til 16. jan. så han får tak i delen. Når jeg ankom klinikken den 16. jan, hadde han ikke bestilt delen. Han klandrer meg for å ikke ha sendt mail til han privat. At han ikke får mailer sendt klinikken osv. Kort fortalt. Mannen har hatt flere mndr på seg til å forberede neste behandling. Når jeg viser misnøye, går han til angrep på meg. Fint at han forsvarer de ansatte som ikke gir han beskjed, men at han går til angrep på meg som pasient er ikke bra. Blant annet sa han at klinikken i Polen kunne ha brukt billigere deler enn det som sto oppført. Han mente delen var fra Brasil. Den var av anerkjent merke fra Tyskland. Noe rart at han kritiserer utenlandske klinikker når han selv har nesten bare utenlandske ansatte. Nb. jeg bor i Nord Norge. Hver reise tar ca 18 timer, pga flyforbindelser. Jeg har svært vond rygg så trenger reiseleder. Alt dette øker utgiftene mine. Unødvendige turer pga manglende planlegging og manglende ansvarsfølelse, fører til store ekstra kostnader for meg. Dette vet Kristian