Tilsvar til vurdering
Veldig vekslende.
Får man Linda som fastlege har man egentlig to fastleger, siden kontoret hennes bemannes av en mann jeg ikke husker navnet på, hver tirsdag og torsdag. Vil man ha Linda, må man be spesifikt om det, og ventetiden er ofte på minst to uker. Det er ofte forsinkelser utover dagen, så om man vil vite når man er ferdig, burde man velge time så tidlig på dagen som mulig.
Hun er av og til veldig forståelsesfull, lyttende, dyktig og ydmyk. Andre dager har hun rett i alt, tar ikke i mot spørsmål uten å svare i en lang tirade og har ikke en gang tid til alt man vil ta opp.
Hun var allikevel veldig kjekk å ha med seg i møtet jeg hadde med nav, da var hun helt og holdent på min side, men jeg vet ikke hvordan det hadde vært om hun hadde hatt en av de dårlige dagene.
Selve legesenteret virker underbemannet. Det finnes ikke noe køsystem for venting til betaling og andre henvendelser, og sekretæren skal også ta prøver og løpe rundt ellers OG svare på telefonen.
Så samlet sett kommer jeg nok til å bytte fastlege ganske snart.