Bestill time
Logo for Tannlegebislett

Tannlegebislett

Logo for Tannlegebislett

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Absolutt beste tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Den beste tannlegen jeg noengang har vert hos . På toppen av det hele er det så hyggelig der , at du faktisk gleder deg til å gå til tannlegen . Han har fikset tennene mine og jeg er superfornøyd med jobben som har blitt gjort . Anbefales på det sterkeste !

Norges beste tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

En tannlege men blir glad i ! Har gått hos han nå i flere år og han har restaurert alle mine tenner og gjort at jeg i dag har et pent & hvitt smil. Han sørger alltid for at alt blir gjort helt smertefritt og hvert besøk er alltid like hyggelig. Rene og hygieniske omgivelser og flinke medarbeidere.Her er du i trygge hender!

Strålende!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har gått til Roberto over lengre tid og anbefaler ham på det varmeste! På første time og før jeg kom ordentlig i gang med behandlingen hos ham, kviet jeg meg til å komme i gang igjen etter mange år ubehandlet, da jeg hadde omfattende problemer med tennene og visste at det kom til å bli en stor jobb å rydde opp i problemene som hadde hopet seg opp over tid pga. livssituasjon og økonomi.

Jeg har vært hos mange tannleger tidligere, men aldri vært så fornøyd som her. Han er en sjelden blanding av dyktig, profesjonell, imøtekommende, forståelses/hensynsfull (mht. delvis tannlegeskrekk), og positiv.
Han er også morsom og herlig å prate med hvis man ønsker det, men er også særdeles flink på å tilpasse seg etter hva man ønsker som pasient og hva man trenger der og da. Jeg har vært hos ham ifm. alt fra tannrens, borring, rotfylling, og tanntrekking pga. tidligere skader, og har aldri hatt en dårlig opplevelse. Tvert i mot har jeg alltid blitt møtt med positivitet og et håp om at problemene kan fikses.

Nå har jeg med hans hjelp omsider fått orden på tannhelsen igjen og ser ham bare ifm. kontrolltimer en gang i blant. Merkelig nok tar jeg meg selv noen ganger i å savne de jevnlige besøkene jeg hadde tidligere, som følge av at jeg ofte dro derfra med et smil om munnen : )

Slår også et slag for resten av tannhelseteamet der, [ Navn fjernet av moderator] er også alle svært dyktige, og fine folk, som man fort kan bli glad i!

Beste og hyggeligste tannklinikk i byen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto P. og hans team er dyktige, hyggelige og utrolig imøtekommende. Du føler det ivaretatt og velkommen fra første stund, fra bestilling til jobben er gjort. Roberto har en varm, men profesjonell tilnærming til yrket - han forklarer godt gangen i en hel tannoperasjon dersom du sliter med tannlegeskrekk. Jeg vil anbefale denne klinikken på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg har vært pasient her i mange år og er svært fornøyd. Særdeles flinke og alltid like blide. Anbefales på det varmeste.