Logo for Legevakt Vest Silurveien

Legevakt Vest Silurveien

Logo for Legevakt Vest Silurveien

Om klinikken

Legevakt Vest ble startet i 2015 med et ønske om å levere profesjonell helsehjelp i en personlig innpakning til både private og bedrifter. Hos oss er pasienten alltid i fokus og vi skal ta oss tiden til å bli kjent med mennesket bak helseutfordringen. Vi skal sørge for en kortere avstand mellom våre pasienters ulike utfordringer og de nødvendige behandlingene. Sammen legger vi det videre løpet, med dine behov i sentrum.

På få år har Legevakt Vest vokst til å inkludere alt fra fastlegeordning og en legevakt som er åpen hver dag, til en av landets beste bedriftshelsetjenester og en rekke spesialmedisinske tjenester.

Uansett om du er en bedrift, en familie eller en enkeltperson skal vi sørge for gode og effektive pasientopplevelser, tilpasset akkurat dine behov.

Siste vurderinger av Legevakt Vest Silurveien

Fantastisk lege!

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Marianne er en svært dyktig og empatisk lege. Jeg har slitt lenge, og føler nå jeg endelig ser lysere på livet. Samtaler og de riktige medisinene har hjulpet meg utrolig mye!

Meget fornøyd

Lege: Ingemar Havemann Skrevet

Trygg og rolig lege. Ga god forklaring under undersøkelse. Ingen smerter under opperasjon. Flott resultat! Meget fornøyd!

Trygg, imøtekommende

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige psykologer for å få hjelp. Den eneste som virkelig har hjulpet meg med å kunne få tilbake et normalt liv, uten at mine psykiske problemer holder meg tilbake er Marianne. Hun er helt fantastisk! Tusen takk Marianne og Oslo legevakt vest for super pasient oppfølging.

Kunnskapsrik og vennlig

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

Fått god og effektiv hjelp for en hudlidelse jeg trodde jeg bare måtte godta og leve med. Linnea er dyktig, forståelsesfull og flink til å skreddersy behandlingen slik at man oppnår et godt resultat. Det føles trygt og behagelig å gå til henne. Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk hudlege

Lege: Linnea Torsnes Skrevet

En fantastisk og vennlig lege som er profesjonell og behagelig. Informerer og veileder på en måte som fikk meg til å føle meg trygg på at bedre hudlege finnes ikke! Anbefales!