Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa

Miray Al-Mustafa

Profilbilde av hudlege Miray Al-Mustafa
Hudlege

Om

Dr. Miray Al-Mustafa ble utdannet lege ved Universitetet i Oslo, og fullførte sin hudspesialisering ved Rikshospitalet.

Hun er i tillegg en av få hudleger i Skandinavia som har spisskompetanse innen hårtap (alopeci), og har holdt flere foredrag på internasjonale konferanser om sine behandlingsresultater.

Videre jobber hun med hudforbedring og kosmetisk medisin på et høyt nivå, og er også valgt inn som officer i European Society for Cosmetic and Aesthetic Dermatology.

Hun tilbyr blant annet utredning og behandling av akne, utslett, psoriasis, føflekker og andre hudproblemer, og på den estetiske siden har hun også jobbet med lasere og injeksjonsbehandlinger i over 10 år.

Hun underviser også på Universitet i Sørøst Norge, og er en av de mest siterte hudlegene i norsk media.

Instagram: @dr_miray

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2011)

Siste vurderinger av Miray Al-Mustafa

Imøtekommende og profesjonell

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Slet med mye hårtap i ung alder, og hadde vært hos en del leger som ikke hjalp. Møtet med Miray var derimot veldig positivt! Hun normaliserte situasjonen, ga en forklaring på årsaker til hårtap, og mulige behandlingsmetoder. Det hun foreslo til meg var å begynne enkelt, som også ga gode resultater.
Er ikke i tvil om hvem jeg skal tilbake til om jeg skulle ha behov for en hudlege.

Utrolig dyktig, profesjonell og forståelsesfull.

Klinikk: A-Medi medisinske senter Skrevet

Jeg har fått kjempegod hjelp og oppfølgning. Føler at jeg er i trygge gode hender og at jeg ikke minst har blitt møtt med godhet og forståelse.

Tusen takk