Hos Mette er du i gode hender

Da jeg skulle ta en brystforstørrelse for omtrent ett år siden ønsket jeg å finne den beste kvinnelige kirurgen. Jeg googlet derfor mye på forhånd og bestemte meg for å dra til Mette på konsultasjon. Det angrer jeg ikke på! Hun lytter, er omsorgsfull og ikke minst er hun ærlig om sin mening. Det var noe jeg satte stor pris på.

Etter fødsel hadde jeg gått ned fra 75A til 75AA. Det var helt tomt med andre ord. Etter en prat med Mette endte jeg opp med å velge dråpeformede implantater med 215 cc, da jeg ikke ønsket å gå noe særlig opp i størrelse. Nå fyller jeg 75A/75B (avhengig av merke) og kunne ikke vært mer fornøyd! De føles naturlige og er behagelige.

Jeg må også skryte av teamet rundt Mette. Jeg ble tatt godt imot og ivaretatt under hele prosessen. Det var aldri noe problem å ringe inn for ulike spørsmål, og rett etter operasjonen våknet jeg i en behagelig seng med varmedyne, fikk et brett med mat og drikke, og kunne snakke hyggelige mennesker som visste akkurat hva de skulle si. Takk for den gode servicen.