Sørvis og proffesjonalitet

Bra opplevelse
Få gleder seg vel til å gå til tannlegen, men hvis man først må er dette et godt valg.
Jeg har brukt tannlegen på dette kontoret som heter Hilde og er veldig fornøyd. Hun forklarer alltid nøye hva hun gjør, og er veldig hyggelig uten at hun snakker mye og stiller spørsmål mens man ligger der ognuansettnikke kan svare. Jeg er ikke så nervøs selv, men vil tro hun er en veldig god tannlege også for dem som gruer seg veldig, siden hun er så flink til å forklare og snakke rolig og hyggelig.

Hvis jeg er på kontroll og har noe som må gjøres noe med, får jeg oppgitt ca-prisen på kontrollen sånn at jeg er forberedt på det når jeg kommer tilbake. Prisen er ikke helt i bunnsjiktet, men ikke dyrt heller. For studenter er det ganske så billig, med en god studentrabatt.

Sørvis
Jeg har flere ganger fått time på dagen når jeg har lurt på om jeg har hull pga smerter, og har også meldt avbud når situasjonen på jobb har krevd det, og bare fått en blid "det går bra" og en ny time.

Fag
Tannlegene på kontorer holder seg daglig oppdatert og er på kurs. De spør hverandre om råd når det er flere muligheter og virker som de jobber sammen som et team. Det gjør meg trygg på at se tar gode faglige vurderinger når jeg "legger tennene mine i deres hender".