Tiril Wam Grønborg

Tiril Wam Grønborg er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tiril Wam Grønborg

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Tiril er dyktig og hyggelig, og har alltid tid til deg. Hennes behandling gir gode resultater og hun utøver jobben sin på best mulig måte. Jeg føler meg alltid trygg i Tiril sine hender, og gir henne min beste anbefaling.

Super kiropraktor!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Meget bra kiropraktor som lett forstår de ulike problemstillingene, inkluderer andre behandlere og tar eierskap for sluttresultatet!

Utrolig hyggelig og dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Tiril er utrolig flink og setter seg alltid inn i pasienten sin situasjon for å finne best mulig løsning på problemet man kommer med. Det begynte med at jeg måtte ha en hastetime på en helligdag i en påske, og etter dette har jeg fortsatt å gå til Tiril fordi jeg alltid har vært strålende fornøyd. Man blir godt fulgt opp av Tiril helt til problemet er over. Hvis du vil ha en blid og flink kiropraktor burde du absolutt velge Tiril.

Veldig godt inntrykk og anbefales sterkt!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Har vært hos ulike kiropraktorer i ulike perioder. Tiril er en kiropraktor som ser hele deg og tar tak i det som må tas tak i enten det ligger innunder hennes behandlingsmetode eller det kreves henvisning videre. Hun er behagelig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Kan anbefales på det sterkeste!

Kiropraktor av topp kvalitet!

Klinikk: Klinikk for Alle Storo Skrevet

Hos Tiril blir du tatt på alvor og får super god hjelp. Kan ikke hun hjelpe har hun gode forslag til hva som bør prøves og anbefaler andre behandlinger og behandlere. Hun tar seg god tid til deg som pasient. Virkelig superflink og behagelig kiropraktor.