Sentrum Legesenter Sandnes

Telefonnummer51 97 19 1951 97 19 ...
Elvegata 11 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Sandnes

Dårlig opplevelse med denne legen

Lege: Liv Løland Skrevet

Fikk akutt-time hos henne fordi min fastlege ikke var på kontoret. Først var hun 40-45 min. forsinket. Hun fortalte hvor mye hun hadde å gjøre av ulike årsaker. Lite lyttende. Oppleves belærende og kritisk til det jeg tar opp. Bagatelliserer mine symptomer og følelser, snakker i munnen på meg og er veldig opptatt av at jeg må trene mer. Å være gravid, hormonell og veldig sliten og bli møtt av en slik lege er noe av det verste jeg har vært med på! Begynte å gråte av måten hun behandlet meg på. Ikke kunne hun ta i mot kritikk heller.. Opplever meg ydmyket og til bry for henne under hele konsultasjonen. Veldig glad for at hun ikke er min fastlege!

Ellers veldig fornøyd med sentrum legesenter, fine lokaler, stort sett god service hos sekretærene og liten ventetid (utenom denne opplevelsen)

Dårlig fastlege!

Lege: Christian Nakling Skrevet

Rett og slett en dårlig fastlege som tar pasienten ikke på alvor. Bagateliserte problemer og sendte meg hjem. Uinteresseret i dine problemstillinger. Dårlig lytter og "hiver" deg ut av kontoret etter maks 15 minutter.

Fantastisk fastlege

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Ung, men kunnskapsrik. Vennlig og ydmyk. Tar seg god tid, og er grundig. En betryggende opplevelse å ha Anne Siri som fastlege.

Min erfaring med legen min

Lege: Anne Siri Godeseth Storesund Skrevet

Hun er veldig snill og ydmyk. Hun tar godt vare på sine pasienter, lytter med tålmodighet og tar den nødvendige avgjørelsen umiddelbart. Jeg er veldig fornøyd med henne.

Alltid for sein

Lege: Liv Løland Skrevet

Liv er alltid forsein, når jeg har time kommer jeg aldri inn på tiden. Ofte må jeg vente 60 min. Anbefaler ingen denne legen, står på venteliste selv nå til en annen lege.