Bygdelegane på Voss AS

Hardangerveien 6 5705 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegane på Voss AS

Verdens beste Fastlege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Kom til han med mine problema i 2017. Heimdal har hjelpt meg på alle måta vidare i livet. Både med helse og psykisk. Alltid kjekt og komme igjen og han lytte alltid til da eg har å sei.

Helt OK

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

En helt ok fastlege. Har normal kunnskap om almenmedisin, altså kan litt om alt.
Har av og til problemer med kommunikasjon med andre behandlere som kan gå ut over pasienten.

Dårleg tid?

Lege: Ottar Rakoto Fjose Skrevet

Har annan fastlege på same kontor og har vore til Fjose nokre gonger, uhøfeleg og tok seg ikkje tid til meg som pasient, kjendes ut som om han berre ville ha timen over og eg reiste utan å ha fått tilstrekkeleg hjelp med problemet eg kom med.
Har også vore til Fjose på legevakta der eg heller ikkje vart tatt alvorleg og hadde same oppleving av at det var om og gjere å få meg ut døra fortast mogleg.

Flott lege

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Henriette er veldig fin lege. Hun lytter til pasienten nøye og svarer tålmodig på alle våre spørsmål. Dette er pasienten trenger først :)

Jeg er veldig glad for å få henne som min lege.

Empati

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Har hatt Heimdal til fastlege i fleire år, flink lege som tek deg på alvor. Kunnskapsrik men søkjer og hjelp hvis det trengs.