Bygdelegane på Voss AS

Hardangerveien 6 5705 Voss

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegane på Voss AS

FOR ein lege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Har ikkje vore borti flinkere fastlege. Viser interesse, er meget hyggelig, prøver virkelig å hjelpe. Fantastisk Heimdal!!!

Flink til å lytte

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Flink lege som gir god hjelp og tek seg tid til å høyre etter. Anbefales på det sterkeste. Dyktig og profesjonell

Ein lege som lyttar

Lege: Henriette Bondevik Skrevet

Eg er veldig nøgd med Henriette. Ho stressar ikkje, ser på pasienten (ikkje PCen) og tek seg tid til å lytta før ho snakkar. Flink til å henvise vidare.

Kvalitetslege.

Lege: Malin Kristine Myklatun Skrevet

Fantastisk lege. Flink og seriøs.
Legen er svært imøtekommane, og har for min del ingen problem med å anbefale ho til nokon andre.
Følte meg 100 gonger bedre etter eg gikk ut døren, sjølv om eg var sjuk.

Dyktig og god fastlege

Lege: Kent Ove Heimdal Skrevet

Har brukt Heimdal som fastlege over flere år, men må desverre bytte grunnet flytting.

I tiden jeg har hatt Heimdals som fastlege har vi løst flere helseproblemer, etter min mening på en svært god måte.

Heimdal bruker sin erfaring og kunnskap men sjekker også eventuell ny kunnskap og forskning på temaet. Han hjelper så langt det skaper resultater og henviser til spesialist når det er nødvendig.

God på kommunikasjon selv på vanskelige temaer.

Anbefales som fastlege.

Tilgjengelighet og ventetid er kanskje ikke den beste, men her er det også viktig som pasient å kommunisere i hvilken grad man ønsker en legetime raskt. Her kunne jeg vært tydligere i min kommunikasjon da jeg ønsket en legetime raskt, og ikke om 1 uke.