Fana Legekontor

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor

En av de beste fastlegene i Bergen

Lege: Camilla Hovig Skrevet

Hun tar deg på alvor gammel som ung. Er med på samarbeidsmøter både med NAV, skole iforhold til barn med særskilte behov og er empatisk, men samtidig proffesjonell. Er hun usikker, henviser hun videre og gir super råd og veiledning. Skulle ønske hun var litt mer tilgjengelig, men de fleste som har fått henne som fastlege blir jo sett og hørt når de er hos henne. Hun har fulgt meg igjennom 5 svangerskap og jeg så glad jeg har hatt henne som støttespiller i mange forskjellige epoker i livet mitt.

Føler meg heldig

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet

Anbefaler Christina med glede. Hele min familie har Christina som fastlege. Hun har fulgt meg gjennom alvorlig sykdom, graviditet, et komplisert sykdomsbilde, og alle livets "ups and downs". Til tross for at hun har fulle timelister og en veldig hektisk hverdag, følger hun alltid opp, tar kontakt og er behjelpelig. Tar seg alltid god tid og man føler seg sett og hørt.

Føler meg som overskriften sier heldig og trygg for at som har Christina som lege.

Lite interessert

Lege: Gunnar Ramstad Skrevet

Den verste legen jeg er opplevd i mitt liv. Uinteressert, lite (nesten ikke) empatisk . Han skynder seg i legetimen, er ikke interessert i å bli kjent med pasienten sin. Han undersøker ikke, tar bare visuelle konklusjoner og vil ikke høre på pasienten sine ønsker eller bekymringer. Har alltid alt for sterke meninger uten at han er 100 % sikker i noe.

Unik

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet

Christina er veldig empatisk og dyktig.
Hun tar seg alltid god tid, og det er verd å vente på henne.
Hun har hatt ansvar for meg og mine barn: Vi føler oss heldige som har hun som lege.

Lite forståelsesfull

Lege: Geir Skogland Skrevet

Avslutter timen og reiser seg fra stolen før timen er ferdig og jeg fikk ikke sagt alt jeg skulle si.

Ringer man resepsjonen blir man ofte møtt med en krass tone, og de avslutter samtalen før jeg fikk sagt alt jeg skulle si.