Fana Legekontor

Kontakt

Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(91)
91 vurderinger
Tilgjengelighet
(75)
75 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(80)
80 vurderinger
Service
(74)
74 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Fana Legekontor

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Camilla Hovig Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hovig har vært fastlegen min i mange år og det er jeg utrolig glad for. Jeg opplever at hun lytter, tar meg på alvor og viser omsorg. Hun tar seg tid til meg som pasient. Er det ting hun ikke har svar på så sjekker hun med det aktuelle fagmiljøet eller henviser videre. Hun er der alltid for meg som pasient. En slik fastlege unner jeg alle å ha.

Tilgjengelig og empatisk

Lege: Anita Midtun Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anita er den beste fastlegen jeg har vært borti. Hun er empatisk, dyktig og lytter til pasienten. Vi går hele familien til Anita og kunne ikke vært mer fornøyd, både for barna og oss voksne. Slike fastleger som Anita vokser ikke på trær. Kan ikke annet enn å virkelig anbefale henne som lege!

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!!

Lege: Anita Midtun Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Anita er den beste fastlegen jeg noensinne har hatt! Hun lytter til det du sier, og tar deg på alvor.
Hun tar seg også god tid til deg som pasient, så man føler seg sett av Anita.
Hun er også kunnskapsrik, og tar tak i det som eventuelt må tas tak i.
Hun svarer også raskt på HelseNorge om man skulle ha spørsmål.
Jeg har hatt mange fastleger som ikke har hørt på meg, sånn at det har tatt lenger tid å få hjelp. Sånn er det ikke med Anita! Med kronisk sykdom er dette ekstra viktig.
Anbefaler Anita på det sterkeste, det er en god grunn til at hun ikke har mange ledige plasser.

Alltid veldig forsinket, og føler meg ignorert som pasient

Lege: Christina Elisabeth Brudvik Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Både jeg og resten av familien hadde Brudvik som fastlege i veldig mange år, men hadde jeg visst hvor enkelt det var å bytte så hadde jeg gjort det mye tidligere.

Hun er nok grei som person, men som lege har jeg mest dårlige erfaringer. Jeg tror aldri jeg har måttet vente kortere enn en time når jeg møter til avtalt tid - og jeg har sett pasienter bli sendt hjem igjen og beskjed om å komme tilbake i morgen fordi det var blitt så sent. Dette har vært et *stort* problem, spesielt om man feks ber jobben om avspasering til en legetime klokken 11, og ikke er tilbake på jobb før 13-14.

Jeg hadde to gjengående problemer mine siste år hos henne; psykisk helse og sterke, kroniske leddsmerter. Jeg har alltid funnet det veldig vanskelig å snakke om psykisk helse, og når jeg etter flere år omsider turte å be om hjelp ble det ganske raskt - og gjentatte ganger - avskrevet som "reaksjonell depresjon", og ikke noe å adressere (dog har i senere tid hos ny lege fått bekreftet at dette definitivt ikke var saken). Fikk ofte inntrykk av at hun gjerne ville bli fort ferdig med timen siden hun var så langt etter skjema, og psykisk helse var ikke noe som var like viktig som fysiske symptomer.

Leddsmertene er veldig uvanlige og en stor utfordring i hverdagen som da hadde pågått i flere år, men siden hun ikke klarte å provosere smertene, og MR og blodprøver ikke viste noe fikk jeg bare resept på voltaren/voltatrol og beskjed om at det ikke var noe å se nærmere på. Kremen virket aldri, men tablettene lindret mens det stod på som værst, men resepten måtte be om fornyelse på hver gang smertene "blusset opp". En gang ble jeg sendt rett fra jobb til legen med ene kneet hovnet opp til dobbel størrelse uten noe kjent årsak og alt jeg fikk var resept på Voltarol krem, selv om jeg sa at den ikke virket (for å være rettferdig så var dette en vikar som gjorde, men det ble aldri fulgt opp av Brudvik).

Mange år med slik avvisende holdning og oppførsel fra eneste personen man har et håp om at kan hjelpe gjør vondt. Så om du er en person som kan trenge litt "ekstra" utover den årlige sykemeldingen og influensavaksinen vil jeg nok anbefale å lete litt videre.

Resepsjonen er forsåvidt noe som også kan nevnes; jeg har opplevd å være ferdig på timen min akkurat når de er gått til lunsj (da går alle samtidig, og de lukker ned hele luken), så jeg må sitte og vente i 30+ minutter før det er mulig å betale for legetimen. Om de ikke har fått en sånn betalingsterminal etter jeg byttet legekontor er dette noe de *absolutt* bør prioritere!

kompetent og hjelpsom

Lege: Gunnar Alexander Wilson Ramstad Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er veldig snill og lytter til pasienten. omfattende sykehistorie. Jeg er glad for at jeg fant en slik lege

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.