Colosseum Tannlege Tønsberg

Stasjonen, Tollbodgaten 3110 Tønsberg
Colosseum Tannlege Tønsberg holder til i Tønsberg

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tønsberg

Fantastisk dyktig tannlege. Anbefales.

Tannlege: Eivind Andersen Skrevet

Alltid en hyggelig mottagelse i resepsjonen. Jeg har fått to implantater satt inn av en meget dyktig kirurg. Eivind fremstår som profesjonell og gjør at det føles trygt som pasient. God oppfølging og veiledning hele veien. Kan trygt anbefales. Resultatet av to nye fortenner ble helt perfekt.

Helt fantastisk

Tannlege: Christoffer Andresen Skrevet

I nesten 16 år har jeg unngått enhver form for tannlegebesøk. Dette som følge av en svært kraftig "tannlegeskrekk" som oppstod etter flere ubehagelige opplevelser hos skoletannlegen på 90-tallet. Ikke overraskende fikk jeg etterhvert en del skader og hull på tennene, og for noen år siden kom dagen der smertene ble så store at jeg rett og slett ikke hadde noe valg. Jeg måtte ta kontakt med en tannlege for å få hjelp. Dette valget havnet tilfeldigvis (og heldigvis) hos Colosseum Tannlege i Tønsberg hvor jeg ble henvist til Christoffer Andresen.

Nå har det gått noen år og til tross for min tannlegeskrekk har jeg i løpet av de siste årene vært hos Christoffer og hans fantastiske tannpleierkollega antakelig nærmere 20 ganger for både små og store inngrep. Disse to er alene grunnen til at jeg har kommet meg gjennom alle tidligere besøk, og for at jeg nærmest gleder meg til det neste.

For å oppsummere min opplevelse vil jeg si at jeg aldri har møtt noen - i noe yrke eller bransje - utøve en like høy kvalitet i sitt arbeid som det Christoffer gjør. Christoffer viser en eksepsjonell tålmodighet, kunnskap og empati, og jeg har sjeldent kunne anbefale noen så trygt som han.

Ikke bra.

Tannlege: Christoffer Andresen Skrevet

Dette var ikke bra. Ble ufrivillig "kunde" etter min gamle tannlege pensjonerte seg. Det var en ubehagelig opplevelse dessverre. Usikker og vond behandling. I ettertid ble jeg innkalt under et utenlandsopphold med sms som ikke kan besvares uten forhåndsavtale, og fakturert for ikke møtt. Da jeg gjorde klinikken oppmerksom på tilfellet, nektet Tannlegen å slette kravet. Og prøvde å sende kravet til inkasso. Det ble selvfølgelig bestridt. Jeg anbefaler alle å holde seg godt unna denne forettningsglade tannlege da jeg ikke kan anbefale han av noen grunn. Ufordragelig oppførsel. Her er mye å ta tak i. Dyrt og dårlig.

Utrolig dyktig tannlege.

Tannlege: Christoffer Andresen Skrevet

Han tar seg god tid, forklarer alt han gjør, er hyggelig og utrolig dyktig i jobben sin. Anbefales på det sterkeste.

Fenomenalt behagelig og flink

Tannlege: Ida Louise Line Skrevet

Har brukt Ida og assistenten Monika i flere år og fulgt etter de når de flyttet fra Nøtterøy til Colosseum.
Veldig behagelig, blid og omtenksom.
Ikke en tannlege som "overbehandler" men gjør det som skal til.