Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS
Hører ikke på hva pasienten har å si
Lege: Farzad Soufi SkrevetHører aldri på pasientens sine bekymringer om egen helse. Knytter alt opp i et punkt som skjede for 7 år siden og er skrevet i helse journalen. Selvom det har ingen sammenheng med saken. Uprofesjonelt, uhyggelig
Veldig lite kunnskap.
Lege: Moammer Iqbal Ahmed SkrevetByttet til denne legen da jeg flyttet fra Trondheim og til Jessheim, fant fort ut at jeg hadde byttet til feil lege og kontor. Denne legen hørte lite på meg og hva mer interessert i å fortelle hvor flink han var. Anbefaler ikke denne legen og ikke minst sunde legesenter.
meget dyktig
Lege: Lars-Marius Kaxrud Gudmundsen SkrevetHan er en suveren lege. God til å lytte, flink til å følge opp pasienten. Bedre lege skal du lete lenge etter. har tid til deg. Masse humor...
Anbefales på det sterkeste. STÅ på Lars Marius. Vi er mange som er glad for å ha deg som lege.
Positivt overrasket
Lege: Moammer Iqbal Ahmed SkrevetFørste besøk meget fornøyd. Virket som han hadde lest seg opp på historikken min på forhånd. Grundig og effektiv. Anbefales.
Anbefales ikke
Lege: Audun Aalborg-Langhelle SkrevetBra:
Jeg begynte å gå til Audun midt i en vanskelig livsfase, og i begynnelsen hadde vi en god tone. Han virket å være grundig og kunnskapsrik, og det var positivt at han fokuserte mer på meg enn på dataen under konsultasjonene. Han tilbød også å være en samtalepartner da jeg trengte det, og vi satte av tid til å snakke om mine utfordringer.
Kan bli bedre:
Jeg opplevde dessverre flere situasjoner der jeg ikke følte meg godt ivaretatt som pasient. Et eksempel var da jeg ønsket å sjekke hørselen min, og Audun gjennomførte en test på en måte som jeg opplevde som lite grundig og respektfull. Det endte opp med at jeg følte meg dum for å ha bedt om testen. Videre, da jeg oppsøkte hjelp for forkjølelse, ble jeg vist bilder av alvorlige tilfeller av halsbetennelse, noe som fikk meg til å føle meg overdramatisk for å søke hjelp. I tillegg, da jeg nevnte vektøkning, opplevde jeg at Audun ikke håndterte situasjonen på en sensitiv måte, noe som fikk meg til å føle meg dårlig.
Konstruktiv kritikk:
Det er viktig for leger å være mer bevisste på hvordan de kommuniserer med pasientene sine. Audun kunne for eksempel ha forklart hørselstesten grundigere og behandlet situasjonen med mer empati. Å vise bilder av alvorlige tilfeller av sykdom kan være skremmende for pasienter og kan underminere deres behov for hjelp. Videre kunne Audun ha håndtert samtalen om vektøkning mer sensitivt og privat, uten å forårsake unødvendig skam eller ubehag.
Samlet sett:
Jeg valgte å bytte fastlege for meg og min familie på grunn av bekymringer om kvaliteten på behandlingen jeg ville motta i tilfelle av alvorlig sykdom. Mens jeg satte pris på noen aspekter av Auduns tilnærming, var det mangler i hans praksis og kommunikasjon som førte til at jeg ikke følte meg trygg og godt ivaretatt som pasient. Det er mitt håp at disse tilbakemeldingene kan være konstruktive for Audun og hans praksis, slik at han kan forbedre seg og gi bedre omsorg til sine pasienter i fremtiden.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.