Krambua Legesenter DA

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter DA

Veldig flink!

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

En fastlege som lytter, er empatisk, gjør noe (henviser videre osv.) og tar seg tid. Like henne veldig godt!

Ikke fornøyd

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

For det første har hun dårlig tid, hun vil heller ha deg inn 3 minutter ofte, enn 10-15 minutter sjeldent, men tenker ikke på at dette er dyrt og ikke alle har mulighet å dra til legen en gang i uken.

Lite løsningsorientert, og veldig pesimistisk(lat).
Hvis du kommer med forslag til løsninger, avslår hun de raskt. Hun vil gjøre minst mulig arbeid og vil helst slippe å hendvise deg, da dette er "stress".
Opplevede henne som krass og usympatisk.
Gikk til legen med håp om å få hjelp, gikk alltid derfra skuffet og trist over å ikke ha fått hjelp.

Selve legekontoret har laget en ordning slik at du liksom skal få time samme dag(IKKE LOV Å BESTILLE FREM I TID) MEN det er kun hvis du sender sms dagen før(fra kl.16) gjennom en app(helserespons.) Det koster penger å motta svar, du mottar minst to sms.) Dagen etterpå får du sms hvor det står om du i det hele tatt har fått time, og hvis du har fått time har de bare gitt deg en tid.(selv om du ber om å få time f.eks kl 12, er det sjeldent de kan gi deg det du trenger.)
Som da ofte resulterer i at du ikke kan likevel. Da må du gjøre alt på nytt igjen hvis du i det hele tatt har mulighet til dette styret da...

God fastlege

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Jeg har hatt Forthun som fastlege i mange år og er godt fornøyd. Hun kommuniserer godt, gjør gode vurderinger og tar seg tid.

fantastisk lege. lytter og har tid til deg som pasient. god oppfølging også

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Selve legesenteret kan bli bedre. Sitter for lenge i kø i tlf for å komme igjennom. Og når de tar telefonen synes jeg de kan yte litt service og være litt mer blid og høflig .
Kvir meg til å ringe for å snakke med de, men selve legen er så søt og forståelsesfull at hun veier opp mye av det negative.

Ikke fornøyd

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Følte meg ikke forstått eller tatt på alvor sist jeg var hos henne. Utrolig synd, for hun har vært kjempeflink tidligere! Blir å bytte fastlege nå.