Krambua Legesenter DA

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter DA

En fantastisk lege

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Hun bryr seg og er dyktig til å stille diagnose.
Positiv og reagerer fort når behov for spesialist behandling, følger opp.

Fjern, har liten tid og liker ikke kompleksitet.

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Overlater til pasienten å holde orden på epikrisene og hva som står i dem. Leser seg ikke opp.

Hyggelig og effektiv

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Jeg har akkurat byttet fastlege . Wesnes var på sekundet presis . Han var hyggelig og imøtekommende. Han tok seg og tid til et inngrep i samme seanse i stedet for å måtte komme tilbake. Alt i alt et veldig god opplevelse.

Svært god lege med mange pasienter

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Astrid har vært min lege i 13 år. Hun er meget dyktig og vet når hun skal henvise pasienter videre til spesialister. Mine barn har henne også som fastlege og jeg ville aldri ha vurdert en annen. Hun er svært behangelig og tar deg på alvor. Det som er mindre bra er at det er vanskelig å oppdrive timer på kort varsel når mine små barn blir syke. Derfor blir det en del besøk på Volvat. Det kan også enkelte dager være umulig å komme i kontakt med legekontoret uten å dra dit personlig, noe som det burde være mulig å forbedre.

Ikke fornøyd

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Opplevde legen som uinteressert i problemstillinger jeg tok opp. Ble henvist til sjekk av bl.a. lever hvor denne hadde en større del fettvev enn normalt. Wesnes sendte da brev og konkluderte at dette skyldtes høyt alkoholforbruk, uten at jeg har noen historikk med alkoholrelatert sykdom og har moderat forbruk med rundt 2-3 enheter i måneden til middag o.l.

Så jeg byttet til ny lege når han drar slike konklusjoner utav intet og kan ikke anbefale ham til noen.