Krambua Legesenter DA

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter DA

Alltid blid, lyttende og hjelpsom

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Jeg har hatt Astrid Mangersnes som fastlege i over ti år, og selv om jeg nå bor femten kilometer unna har jeg aldri vurdert å bytte lege. Jeg blir alltid godt tatt imot, og føler hun er empatisk og flink å lytte. Stoler 100% på henne.

flink lege, men ikke særlig flink med pasienter (småbarn)

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

nesten alltid forsinkelse. timebestilling via telefon nesten umulig. tar lang tid til å gi time. legen kan faget sitt meget bra!!! men virker stresset av og til og glemmer å prate med barn før behandling. (glemte også å gratulere moren i første fastlege-besøk etter fødsel-dette skjedde to ganger).

Meget fornøyd med A Magersnes

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Mangersnes har vært min fastlege i mange år;hun stirrer ikke i pc,en som noen påstår.Hun lytter til hva du har å fortelle og hun tar dine problemer på alvor.Jeg kan anbelale ett besøk til denne legen om du er usikker på din helsetilstand.

Skuffet

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Noe ventetid, men ikke mer enn en halvtime. Legen hadde liten tid og det var litt synd fordi jeg ikke fikk snakket om det som var viktig for meg. Vil nok prøve å finne en lege med større kapasitet til å lytte til pasienten og som selv er mer presis.

Veldig fornøyd

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Jeg er veldig sjeldent hos legen, men har alltid blitt tatt godt imot og lyttet til. Jeg er veldig fornøyd med Astri Mangersnes, og har anbefalt henne til flere venner og kjente