Volvat Åsane

Åsane senter 37 5116 Ulset

Siste vurderinger av Volvat Åsane

En gynekolog fra øverste hylle

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Skulle ønske jeg hadde visst om han tidligere-han topper alle andre gynekologer jeg tidligere har møtt! Han fremsto veldig sympatisk, trygg og kunnskapsrik.Tok seg god tid før undersøkelsen og svarte på alle mine spørsmål.Han forklarte det han gjorde underveis og jeg følte meg virkelig tatt hånd om.Vil anbefale han til alle mine venner.

Ikke så flink til og lytte

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Litt manglende oversikt gjerne. Lite interessert i og lytte. Opptatt av at det skal gå "fort og gale". Skeptisk til og la denne legen operere meg. Nesten som jeg heller vil fortsette med smerter enn og bli eventuelt feilbehandlet eller feiloperert. Største problemet er manglende eller dårlig kommunikasjon. Vanskelig og bli fortrolig til noen som ikke hører etter når du snakker.

Svært god opplevelse

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Etter en mindre god opplevelse hos en kollega av ham, var jeg ganske stresset før undersøkelsen. Han forklarte godt underveis, tok seg god tid til undersøkelsen og han hørte på mine ønsker og bekymringer. Hans optimisme og positive holdning gjorde at jeg gikk derfra betydelig lettere til sinns.

Rolig og tillitsfull

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Veldig fin og behagelig opplevelse. Han tok seg god tid og jeg fikk detaljert informasjon. Jeg gruet meg til timen, men gikk ut derfra med et smil om munnen. Kommer gjerne igjen!

Forferdelig

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Basert på gode tilbakemeldinger på legelisten valgte jeg å prøve Volvat og gynekolog Skulstad i september 2021. Dessverre var opplevelsen helt motsatt av de positive tilbakemeldingene jeg hadde lest på forhånd. Jeg opplevde å ikke bli tatt seriøs og heller ikke bli lyttet til. Han var også frekk ovenfor min samboer. Selve undersøkelsen var ekstremt smertefull, hvor verken hensyn til smerter eller bakovervendt livmor ble tatt på alvor. Jeg ønsket å ta ut spiralen, men gikk fra Volvat uten at dette ble løst. Jeg hadde smerter og var kvalm resten av dagen og påfølgende dag. Gynekolog Skulstad anbefales ikke.

- K(26)