Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Travel og teknisk

Lege: Charlotte Haslerud Skrevet

Lang ventetid. Alltid forsinket. Er veldig stresset i møte med pasienten, snakker fort og trykker på pcen mens hun snakker med deg. Inntrykk av at hun vil fortest mulig gjennom pasientlisten. Sikkert ok hvis du har fysiske problemer, men inntrykk av at hun ikke er flink til å imøtekomme det som handler om utbrenthet, utfordringer, psykiske problemer e.l. Har opplevd at hun ikke kjenner godt nok til ordningen for sykemelding, og beskrivelse og kategorisering av spesiell diagnose. Dette førte til store ekstrabelastninger for pasienten i møte med NAV. NAV ble overrasket over at hun ikke kjente godt nok til reglene.

Oppdatert. Faglig solid.

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Legen er lyttende, imøtekommende og lett tilgjengelig. Han holder avtaletiden og er innstilt på at lege og pasientforholdet er preget av gjensidig samarbeid

Utmerket lege

Engasjert
opptatt av pasienten
meget fornøyd!

Lengen bruker tid til å lytte på pasienten og til å etablere en helhetlig bildet av pasientens situasjon.

Veldig FORNØYD

Lege: Ole Edvard Strand Skrevet

Er en av de beste og flinkeste legene jeg har hatt.
Han er flink til å lytte og komme med råd. Han sitter foran pasienten når de snakker sammen, og ikke bare foran pcen og trykker på tastene som mange andreleger gjør.
Denne legen kan jeg virkelig annbefale:)
Er innemellom noe vente tid på legekontoret for å komme inn til legen. uansett har han alltid tid til å høre på det en har å si, om det tar 5 min eller 15 min.
Dette er en lege jeg annbefaler. Virker som han er en populær lege, etter som jeg har hørt. hørt det er mange som er førnøyd med denne legen :)

Det er leger som Arnstein vi trenger!

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Dr. Eltervaag tar deg på alvor og virker å bry seg om hvordan det går. Har hatt ham som fastlege siden 2006, og vil ikke bytte selv om jeg bor et stykke unna.