Haugaland medisinske senter

Kontakt

Telefonnummer52 70 08 3052 70 08 ...
Stølsmyr 22 5542 Karmsund
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(56)
56 vurderinger
Tilgjengelighet
(49)
49 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(52)
52 vurderinger
Service
(47)
47 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Var fornøyd en periode , ikke lengre nå

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var fornøyd tidligere, sendte videre til spesialister,men når de ikke finner noe får jeg beskjed om at da vet han ikke og sier han ikke skriver sykemelding lengre til tross for daglige sterke smerter og store fysiologiske utfordringer. Så da setter han meg i en svært uheldig posisjon, han er ikke mottakelig for å se det menneskelige, han er mer opptatt av formelle ting og ikke gjøre noe ekstra. Gjesper mye under konsultasjonene, anbefales ikke til de med små barn. Dyktig lege når jeg har truffet han på legevakten, men kommer i dag til å bytte hele familie til ny fastlege, dessverre. Er alltid på tiden, hendt en gang jeg har måtte vente 10 min, han setter og av god tid til pasientene og du føler ikke du er på samlebånd og at du må fortest mulig ut, det er positivt.

Vanskelig å bestille time og nesten alltid veldig forsinket

Lege: Kari Nesse Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Alltid forsinket, jeg vil anslå at hun i snitt har ca. en times ventetid etter lunsj. Det virker også som om hun bare har ø-hjelps timer tilgjengelig (om problemet ikke kan vente i flere måneder). Disse kan man bare få tak i om man ringer mellom 0830-0840 og mot formodning kommer gjennom på telefon. Hvis man ringer senere kan de vanligvis ikke sette deg opp, og ber deg ringe på nytt 0830 dagen etter! Legen er ellers grei.

Skepsis til NAV

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg gikk til denne fastlegen i et par år. Det fungerte fint en stund. Min største bekymring var den noe vanskelige parkeringssituasjonen på legekontoret. Jeg må innrømme jeg parkerte ulovlig på Karmel mange ganger :-) Så kom der diverse standard forespørler fra NAV. Hver gang så nektet Miah å besvare disse selv, men ba om at de ble besvart av spesialist. Første gang godtok NAV dette, og honorerte en spesialist for oppgaven. Neste gang nektet NAV å henvise til spesialist, muligens for å spare penger. Jeg gikk lang tid og bekymret meg og håpte at saken ville løse seg. Etter 4 (!) måneder så jeg meg nødt til å bytte fastlege for å få fortgang i saken. Den nye fastlegen hehandlet henvendelsen på dagen. Jeg finner det uakseptabelt at han nekter å besvare enkle henvendelser fra NAV!

Dyktig og engasjert i pasienten

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk tildelt ny fastlege etter at den forrige flyttet til et annet legekontor. Jeg var så heldig å få Miran som ny fastlege. Mine erfaringer med Miran er bare positive. Han bryr seg om pasientene, virker å være faglig dyktig og tar seg tid til meg som pasient når jeg inne til time.

Han snakker bra norsk.

Et godt førsteinntrykk

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fikk time raskt, og var veldig godt mottatt av Ertvaag. Hun lyttet og var forståelsesfull. Viktig med et godt førsteinntrykk hos ny fastlege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.