Christopher Hatto

Telefonnummer960 40 299960 40 2 ...
Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av Christopher Hatto

Avvisende, ventet i 3 mnd, fikk null hjelp

Lege: Christopher Hatto Skrevet

Ventet i tre måneder på timen som skulle være enda et forsøk på å behandle langvarig angst og depresjon. Hatto virket avvisende helt fra begynnelsen og mente han ikke kunne tilby meg flere timer. Han sa at jeg fremstår som en person med personlighetsforstyrrelse, og dette driver han ikke med. Jeg har blitt utredet for det to ganger nå og svaret er fortsatt negativt. Han var sarkastisk, skråsikker og kald. Han ville ikke høre på meg og avbrøt meg flere ganger. Jeg fikk ikke flere timer med ham, han avbrøt behandlingen og sa jeg må heller får hjelp fra DPS og NAV. Fullstendig ansvarfraskrivelse.

Anbefaler ikke

Lege: Christopher Hatto Skrevet

Hatto er en ærlig, men veldig brå og konfronterende person fra første time. Jeg gikk ut fra møtene med mer høye skuldre enn ro og behag.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Christopher Hatto Skrevet

Under koronatiden har ha ikke åpnet opp kontoret en eneste dag på 1 år. Unnskyldningene var mange og dårlige. Veldig dårlige. I tillegg opplever jeg at han blir sint-alt over tlf, på uttalelser han ikke forstår er fleip. Jeg fikk beskjed om å finne meg «en ny psykiater, værsågod, bare finn en ny»-som han gjentar flere ganger. En behandler gjør ikke dette mot en pasient! I tillegg blir kommunikasjonen veldig dårlig da alt foregår på tlf, grunnet covid. Men, han har hatt mange anledninger til å åpne opp, i flere perioder. Men fikk kjeft når jeg maste. Ikke en psykiater jeg anbefaler, samt ingen progresjon i opplegg. Jeg kan ikke gjøre hele jobben alene. Dette er bare trist

Okay

Lege: Christopher Hatto Skrevet

Jeg gikk til Christopher 1 år for behandling av selvmordstanker. Hyggelige samtaler, men da kalenderåret var over avsluttet han behandlingen. Selv om jeg da fikk et angstanfall rett før jul. Det virket for meg som at vi nå var ferdig med behandlingen for selvmordstankene og da ville han avslutte, selv om jeg i dag fremdeles sliter med depresjon. Er i dag på jakt etter ny psykiater, og kommer ikke til å gå tilbake til Christopher. Men han er en hyggelig type som er lett og snakke med, le med og som tar deg på alvor. Han svarer også på SMS utenfor arbeidstiden.