Frisk Legekontor

Kontakt

Telefonnummer21 45 63 6321 45 63 ...
Bøkkerveien 4 0579 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(106)
106 vurderinger
Tilgjengelighet
(80)
80 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(88)
88 vurderinger
Service
(75)
75 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Frisk Legekontor

God lege

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kunnskapsrik, trygg, flink til å formidle, god kommunikator, god med både voksne og barn. Enkelt å betale med vipps, lett å bestille time.

Hektisk og overfladisk

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Hanne som fastlege over flere år, hun husker meg aldri igjen og er mest opptatt av å hektisk skrive på pcen når jeg er der. Får alltid opplevelsen av å være til bry, hun bagatelliserer plagene jeg skisserer og jeg opplever meg ikke tatt på alvor. Nå bytter jeg fastlege.

Faglig dyktig og følger opp pasienten

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Meget dyktig og seriøs lege, følger opp pasienten og formidler på en god måte. Hun følger raskt opp testresultater og videresender til spesialisthelsetjenesten når det er nødvendig. Føler meg trygg og ivaretatt når det er medisinske problemstillinger.

Absolutt ikke tid til deg og sender ut feil svar

Lege: Bahman Mehdinia Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var hos han for en måned siden. Tok blodprøver, helsesjekk, ville ha henvisning til fysioterapeut og gynekolog i tillegg til fornyelse av resept av viktig medisin. Han rusha gjennom timen og virket ikke interessert i å høre på meg. Jeg fikk ikke henvisning til gynekolog, uten en ordentlig begrunnelse for hvorfor, selvom jeg har smerter og vært innlagt før på grunn av gynekologiske problemer.

Deretter får jeg svar en måned etterpå om at min Covid-test var negativ...

Jeg hadde ikke tatt noen covidtest, så jeg ringer kontoret for å høre hva det er som skjer og hvor resten av svarene/henvendelsene mine er. Jeg får som svar at jeg må bestille ny konsultasjon hos legen og at hun ikke aner hva som har skjedd. Jeg svarer at jeg ikke har så lyst til å betale rundt 400,- en gang til for akkurat den samme tjenesten jeg fortsatt venter på svar på. Men dette er det ingenting å gjøre noe med og hun la også til at jeg mest sannsynlig har fått covid-svaret til noen andre og at det tross alt er ferie....

Dårligste opplevelsen jeg har hatt med både lege eller klinikk.

Elendig «service»

Lege: Hanne Margrete Lien Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Nedlatende, hun var så sliten på en fredag at jeg måtte forklare en enkel ting flere ganger, vi er vel alle slitne på en fredag. Dette var mitt desidert værste legebesøk, og har allerede skiftet fastlege.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.