Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Han er rett og slett en mann det stråler av

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Du merker med en gang at dette er en mann som er glad i livet. Han er effektiv og udramatisk, og virker dyktig.

Jeg anbefaler ham til dere alle. En fin type rett og slett.

Positiv lege

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

For en flott lege som alltid er i godt humør. I tillegg tar han seg alltid tid å undersøke problemet.

Dyktig lege

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal er en flink og dyktig lege, vi er veldig fornøyd.
Lønning er vår fastlege som vi også er veldig godt fornøyd med, en fantastisk lege. Vi får gjerne time enten hos Skylstad eller Sundal for å komme raskt til hvis behov og er stort sett veldig fornøyd. I tillegg har de nå fått en mann i resepsjonene som er veldig hyggelig, imøteskommende samt serviceinstilt - så nå er det kjekt å ringe inn. Legekontoret har tatt noen grep for å heve servicen i positiv retning, veldig bra.
Kunne gjerne ønsket en litt kortere telefonkø, har ventet opp mot 20 min.

Min lege - min venn

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Dr. Lønning er en fantastisk lege. Han er alltid smilende og blid, selv på dager med mye arbeid. Han har empati og vet sin begrensning. Derfor er det godt å vite at man blir henvist videre når han ikke er sikker. Det setter jeg veldig pris på. Jeg stoler 100% på Lønnings avgjørelser og har fått et godt liv med hjelp fra Lønning.

Så til kontorpersonalet. Nå har det vært noen utskiftninger, men det er ikke unormalt å måtte stå i flere minutter å vente på at luken skal åpne slik at man kan gi beskjed at man har kommet etc. Og da sitter personalet like innenfor og skriver på PCen. Det er utrolig irriterende. Hos tannlegen min kommer assistenten ut og ønsker velkommen og forteller om de er i rute eller evt. hvor mange minutter de er forsinket. På Nordås legekontor kan man sitte i nærmere en time på venteværelset før man kommer inn. Det er bortkastet tid og helt unødvendig.

Timebestilling på nett fungerer supert. Veldig bra!

Alt i alt - Lønning er årsaken til at jeg fortsatt er "kunde". Helt avgjort.

Ventetid

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Lang ventetid. Nå er det over 3 uker.
Ser ut som om de lever i en beskyttet verden. :-(