Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Hyggelig, dyktig og flink å kommunisere

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

En hyggelig og flink lege som er effektiv og lett å kommunisere med.
Alltid godt humør.
Når man har time er det sjelden man slipper inn til avtalt tid. Alt fra 10-30 minutter forsinkelse er vanlig.
Et annet problem er at det er lang ventetid på time (typisk 3 uker) og vanskelig å komme igjennom på telefon (man må gjerne vente 5 min i telefonkø).

Flink og hyggelig!

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Dr. Lønning er alltid hyggelig og tar seg den tiden som trengs. Han virker også veldig dyktig. Kontordamene derimot er stort sett sur og uhøffelig. Legen teller mest så jeg gir fem stjerner.

Hyggelig og faglig dyktig

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Har hatt denne fastlegen i halvannet år nå og er meget fornøyd. Oppsøkte ham på grunn av symptomer som bekymret meg og legen gjorde grundige undersøkelser og fant ut hva som feilet meg. Han har og tatt seg av den videre behandlingen for min sykdom i samarbeid med lege fra sykehuset. Han tar seg alltid tid og virker faglig dyktig. Dersom jeg trenger legetime kan jeg få det på dagen eller påfølgende dag.

Meget Dyktig lege.

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

En Dyktig fagperson som bryr seg om pasienten . Tar den tid som trenges.

Flink lege, uhøflige helsesekretærer

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Veldig dyktig lege som tar seg tid til pasienten (gir derfor 4 stjerner). Alltid smilende og svært hyggelig. For å kommentere legekontoret hans; de ansatte (helsesekretærene) er som oftest svært uhøflige og lite i møtekommende (noen av dem mer enn andre). Får et inntrykk av at de rett og slett er lei jobben sin. Synd, fordi dette trekker ned totalinntrykket av helsehjelpen man får ved legekontoret. Velger dermed selv å skifte lege. Ikke på grunnlag av fastlegen, men på grunn av helsesekretærene.