Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

En flink og blid lege

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Jeg har gått til Dr. Olsen i over 10 år . Han er en flink , kunnskapsrik , blid og hensynsfull lege . Lytter til pasienten og tar seg god tid .

Svært urovekkende og negativ konsultasjon

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Etter å ha måtte vente mer enn 40 minutter over avtalt tid for legekonsultasjon for setting av influensavaksine, innledes min samtale med fastlege med et forslag om en mer effektiv utnyttelse av tiden vår. Dette siden man er pålagt å vente i 20 minutter med å forlate legekontoret etter at vaksinen er satt, istedet for å be laboratoriepersonnelet sette vaksinen mens man likevel venter oå å få komme inn til konsultatasjonen. Dette går dessuten på bekostning av min arbeidstid. Min fastlege Lønning reagerte svært negativt på det han må ha følt som negativ kritikk. Han ble tydelig både sint og sur. Etter å selv ha satt injeksjonen gav han meg tydelig beskjed om at konsultasjonen var over og besvarte mine oppfølgingsspørsmål med enstavelsesord ja/nei, fortsatt sint og avvisende. Jeg har benyttet Lønning som min fastlege i en årrekke og stort sett hatt et godt og positivt inntrykk av ham som behandler, med noen unntak. Nå mistet jeg dessverre all tillit til ham og kommer til å bytte fastlege umiddelbart. Jeg opplevde beklageligvis som uventet og sjokkerende, og svært negativt.

EN AV DE BESTE ...I BERGEN .

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Grei flink ,men så var de dette da ,vikar på vikar --drar ned, eller en lege de er ,veldig greit og møtte ..

Fantastisk

Lege: Andreas Tufteland Kroken Skrevet

Meget dyktig, kort responstid, forståelsesfull og samarbeidsvillig på et proffesjonellt nivå. 100 % tillit samt kort responstid v/forespørsler, også i helger.

Kan anbefales på det varmeste. Familie og venner står på venteliste og det er ikke uten grunn. Jeg har vært MEGET syk og Andreas har fulgt opp 100% hele tiden. Det er ikke uten grunn at jeg snart er delvis tilbake i arbeidslivet. Du har gjort og gjør en fantastisk jobb - tusen, tusen takk 😊

Verdens beste og mest fantastiske lege

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Verdens beste og mest fantastisk lege, flink er han også. Han har håpløs lang ventetid, det er et minus. Uansett hvor forsinket han er så har han alltid god tid til deg.